dimecres, 22 d’octubre del 2008

GAME OVER

Això s'acaba... si, ja he fet la presentació del projecte i porto uns dies rascant-me els ous esperant les correccions finals. De fet, ja fa un temps que vaig allargant la meva estada, esperant que algun dels meus meravellosos amics es digni a visitar-me, però finalment he hagut d'assumir que lamentablement, tot i rebre més d'una promesa, no serà així.

Així doncs, ja tinc data per tornar. Arribo el dia 30 a la 13:05, just a temps celebrar la festa major Sardenya Roselló. I espero, presenciar un bon cara a cara entre els aspirants a President. Que, perqué no dir-ho, la seva actitud em sembla, de moment, bastant decepcionant.

Bé, si algú té alguna petició concreta d'aquest curiós país, intentaré complaure els vostres desitjos.

Apa una abraçada molt forta per tothom i res dirv-vos que fins aviat.









P.D: Recordo que rubias fineses no hi caben a la maleta.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo vull un iglú!!!

ramontxu ha dit...

roses no, pero un reno tel podries currar i el fem a la barbacoa de la ñona

Melu ha dit...

porta al papá noel o almenos torna tu amb una gran barba blanca de papapitufo

vilius ha dit...

jo vui un sobenir guarru, el mes guarru i mes cutre qe trobis. recordes l'iman de nevera qe et vaig portar de glasgow, pues del pal... m'encanta!!
Fitoooooo fitoooooo comen tu ta pel!!!
una abrasada!!

Mr.VetSon ha dit...

una samarreta de jari litmanen! (kin fracàs el seu pas pel barça... buff)

FITO ha dit...

Mendi, la vols realment???

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio