dissabte, 4 d’octubre del 2008

Candidatura

Visto lo visto, em presento a les eleccions a president del blog. Se que calia posar una foto amb corbata, pero no en tinc cap, aixi que us hareu de conformar amb una foto amb camisa.



Com a candidat, ja no puc ser la junta electoral, aixi que espero que algu agafi aquesta responsabilitat.

El programa electoral ja me'l pensaré, encara que amb tota seguretat inclourà quota anual per ser membre de la penya. No es una broma, sense diners, no es pota fer res.

La primera mesura sera la recaptació de diners per la loteria de nadal.

La segona una redacció dels drets i deures del president del blog, i per tant de la penya.

Un cop acabada la redacció del drets i deures, tornaria a convocar eleccions.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

jo et nava a votar pero lo de la quota anual és una mesura més que impopular en época de crisis.

M'agradaria saber que n'opina el molt ilustre sr sr cabanes d'aquest moviment estratègic que ha fet el seu rival...jejej

Debat electoral YAAAAA!!!!

Jordi Taulé ha dit...

on està la corbata! Bargalló!!!! Sense corbata no hi ha quota!

Melu ha dit...

Vaya pinta crápula a la foto.

Aviso que la principal activitat del Bernat quan gestiona pressupostos públics es petar-se la pasta de tots en cubates.

Si me'n toca un de gratelo et voto.

ramontxu ha dit...

quota anual pq? de moment esta funcionant tot bastant b sense diners pel mig. o retiras lo de quota anual o em sembla q l unic q et votarà serà el tequila (gos).

kiko q n opines????????

P.D. avera si m' hauré de presentar jo al final. jeje (es broma)

Ana Mallurkina ha dit...

M O N T X O P R E S I D E N T !!!

Solé ha dit...

Al igual quota anual, nomes em faltava pagar x una puta pagina d'internet!

Apa ñonaca stas flipan, ara lo d la loteria em sembla b.

FITO ha dit...

Cara a cara!!!!!

On és aquest que és fa dir sir?????

Mr.VetSon ha dit...

jo si no em convides a una paella o barbacoa gratis no et voto! (a lo PP style) jajajaaja

volem resposta SR! el poble reclama un heroi davant d'aquest captaire sense escrúpols!
SR,SR,SR,SR,SR!

Unknown ha dit...

Bravo!!! Lo de la quota per això ho has posat d'una manera que sona fatal. La veritat és que ho hauries d explicar millor.

Cubates Gratiiiisss!!!

vilius ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Bones

Primerament voldria aclarir el tema polèmic de la proposta impopulista que ha presentat el meu rival sobre la famosa quota anual:

En primer lloc i que tens tota la raó del món, quant s'ha de recolectar pasta per fer algo sempre passa el mateix "demà t'ho pago", "ostia no tinc cambi","estic fora quant torni t'ho pago" etc.......com tothom ja sap.

Crec que per arradicar aquest tema no s'ha d'aplicar una quota anual, sinó una solució que hi trobo jo, es obrir un compte corrent a una entitat bancaria en nom de la penya amb un diposit significatiu (5 o 10€) per poder pagar les quatre comissions de merda.
Cada vegada que s'hagi de fer alguna cosa (samarretes....etc) que la gent fagi un ingres en aquest compte i problema resolt.

En cas que hi hagi gent que no tingui l'opció de poder fer transferencies perque no te un compte que ho pagui en efectiu.

Crec que aquest es bon sistema ja que tenim algún membre com xicars, giralt o joan que permanement estan fora de bcn i així els hi podem facilitar les coses.

Dit això:

No accepto un president sense corbata!!!!!!!!

BERNAT=BARGALLÓ

Mr.VetSon ha dit...

PLASPLASPLASPLASPLASPLAS! PLASPLASPLASLPAS!

-el públic s'aixeca a platea i el rebumbori segueix creixent, de cop d'un racò del bloc comença una gran consigna:

SR!SR!SR!SR!SR!SR!SR!SR!SR!SR!SR!

FITO ha dit...

Nivell C com a mínim !!!

Criden des de l 'auditori. La remor creix, juntament amb la indignació, de cop d'un altre racó del bloc, s'inicia la següent consigna:

SR!SR!SR!SR!SR! utilitza el corrector !!

Fins i tot, un s'atreveix a dir SR ! = Montilla !!

Anònim ha dit...

Andres, ja ser que el meu català no es de Manresa, però almenys no escric com si fos un SMS com tanta gent fa.

Salut!!!!!!!

Melu ha dit...

quicu, així no es respòn als atacs furibunds dels partidaris d'un altre candidat.

és millor: fitó tarragó menja'm un colló i traga't el requesó.

Prego les dames presents em disculpin pel mal llenguatge. :( Però segons quin nom li poseu a la vostra plataforma femenina... :D:D

Anònim ha dit...

CARA A CARA YAAAAAAAAAAA!!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio