dijous, 9 d’octubre del 2008

LA MEVA NOVA VIDA

Bones penya,

aquest missatge es purament per informar-vos de la meva nova vida, com molts de vosaltres ja sabeu ara sóc un noi de poble, ja q estic visquent a palamós, per primer cop a la meva vida podria dir que soc universitari ja que assisteixo cada dia a clase a les 9 del mati com una persona asenyada i responsable (jeje). Tambe tinc una nova feina, ara treballo al tenis LLafranc un dels tenis mes "pijos" de les comarques gironines, en aquesta nova feina no tinc cap cap de setmana lliure fins al mes de novembre aixi que fins llavors sera complicat que ens poguem veure (durant tot l'any treballo diassabtes al mati), tot i aixo sapigueu que tinc moltes ganes de baixar per la gran ciutat a veureus i fer una bona festa em tots vosaltres. Una abraçada a tots i totes i en s veiem próximament.

PD: Barrraques de Girona a finals de octubre principis de novembre qui vuligui assistir-hi ja sap on trovarme.

PD2: si podeu apunteu al vostre telefon als comentaris que vaig perdre el movil i no tinc cap dels vostre numeros.

ÑONA FOR PRESIDENT

NUMERO AKAVAT AMB 33

16 comentaris:

Unknown ha dit...

Tots molt orgullosos de la teva reinserció!!! jejeje!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Només vull dir que s'ha deixat de comentar alguna cosa més de la seva nova vida...

620960787

Bernat ha dit...

Dona-li un temps prudencial de 24 hores per explicar-ho i sinó escampes tu l'assumpte.

619.48.78.33

Anònim ha dit...

new live chiki.GO GO GO!!!!

Anònim ha dit...

Xicars!!!!!

Espero que aquest nou estil de vida et provi bé.
Molta sort!!!!!


Una forta abraçada.

610 44 50 96

P.D.: Sapigues que quant tornis a trepitjar asfalt estarem allà per anar-nos de festa.

Salut!!

Mr.VetSon ha dit...

ke dolç!!!!aixxxxx! jajaja! ara, ara, seny i ordre!

estic amb en sergi... aquest home amaga coses... jejejejej!

Melu ha dit...

Assaltacunes, jo casi segur que vindré a Barraques amb els meus amics de la división azul a matar russos, comunistes i invertits.

651551963

I que sigui fructífera la teva nova etapa com a estudiant!

Fuli ha dit...

Russos amb pals... SI!!!!
A tu Xicars, parlem un dia d'aquests per tel!!
660501790

Pessigollaire nº 44 ha dit...

QUE HO EXPLIQUI TOT JA!!!!

FITO ha dit...

Ja ho explico jo...

El xicars té novia!!!!

Felicitats!!!!

Bernat ha dit...

Pels rumors que he sentit durant els últims dies... u sento però u dic ja, i potser m'equivoco, però,.... ASALTACUNAS!

Anònim ha dit...

lo de Catalunya catalana de vritat que us ho creieu???...si es aixi, sou una miketa tontets aquests de palamós,anar de racista pel mon a mi més que gràcia em fa pena.

Enhorabona per la xicota alejo!!!!

Ruch-686497833
Guill-646502986

ciauu

aleix ha dit...

no crec que calguin comentaris,sobre la teva pregunata...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Penso exactament el mateix Aleix...

Per cert nose si resistire dos setmanes sense veuret!!!

Solé ha dit...

650520950

Aixi m'agrada xiscu aixi m'agrada.
Petons!

ramontxu ha dit...

Enhorabona xicars!
jo q pensava q tu erats pitjor estudiant q jo ( q ja es difícil) i es veu q no.


646191683

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio