dimarts, 27 de gener del 2009

ANIVERSARI ANNA CORTES

Hola de nou,

He rebut el següent e-mail de l'anna cortes que deia el següent:

hola a tothom!!!
dissabte 31 és el meu aniversari, com alguns ja sabeu, i volem anar a un restaurant xinès amb karaoke. molaria ke abans de dissabte (i fins i tot molt abans) poder saber quanta penya anirem per poder reservar taula.

Maria: si et sembla bé la idea, celebrem l'aniversari juntes??? sinó es poden proposar altres coses.

Segurament em deixo algú però compto amb kè la gent més o menys s'ha enterat, sino podem fer servir el boca a boca (pero sense llengües,eh! jijijijijij!!!).
molts petons i bones festes!!!!!!!!!!!

La gent que hi vulgui anar-hi que li comenti algo a ella!!!
Mail: una_antifa@hot...
Mobil: 646589645

Vinga fins aviat!!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

kiku, et proposo de portaveu pk si hi vas li diguis que jo tb.

Gràcies

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Qui és l'Anna Cortés?

Com a fidel membre de l'Hermandad el seu correu no em vonvenç del tot...

Unknown ha dit...

jajaja...

L'anna cricket!

Anònim ha dit...

Badiella tu dic amb molt carinyo, però si agafes el telèfon i marques el nº de l'anna podràs parlar amb ella. Jo ho he fet moltes vegades i tranquil que no et passarà res, jo encara estic viu.

Que no soc la teva "xaxa"!!!!!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio