dilluns, 12 de gener del 2009

RECORDANT VELLS TEMPS

Bon dia a tothom!!!!,

La setmana passada vaig quedar amb el Sr. Fitó per anar el Claror a fer una miqueta d'esport i quant vam passar pel costat de les pistes de bàsquet del claror ell amb va dir:

"ostia kiku, amb molaria fer un partidet de bàsquet per recordar vells temps"

A mi la idea del Sr. Fitó amb va semblar perfecte, per tant, penjo aquesta notícia per saber qui estaria interessat anar a fer una "panxangueta" un dissabte tarda o diumenge matí al claror.

Vull recordar que dissabte tarda i diumenge el matí les pistes de bàsquet del claror estan obertes a tot al públic així que no cal ser soci per entrar-hi.

Vinga, ja direu algo!!!!




14 comentaris:

Anònim ha dit...

jo m'apunto a fer un remeber quan volgueu!!!

FITO ha dit...

Molaria un 5 contra 5

Unknown ha dit...

Jo tb m'apunto... ara que ben desentrenats tothom fallarà els tirs, que sempre van ésser el meu handicap! XD

A males es podria fer triangular, o inclús llgueta si sortim molts equips!

Petons

Melu ha dit...

Us follo a tots.

Quan vulgueu.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Obviament te preferencia la gent del Heineken si voleu fer un remember 100%, pe`ro si us falta algu jo vindre.

I sino em dieu quin dia es, us venim a veure am en Mendi i ens reim una estona!

Melu ha dit...

Esperculador tiu tu ets 100% heineken no pots faltar et volem amb nosaltres per sempre no ens fallis tiu vinga ens veiem a la pista i pujem-nos els mitjons fins als genolls.

Bernat ha dit...

Jo vinc a fer el típic showtime que ens caracteritzava. Triples del mig del camp, etc...

Anònim ha dit...

Tranqui Sergi, en el cas que fossim mes de 10 ja montariem algo (rollo triangular o algo similar).

De que jugaves tu Sergi??? De base?????? I el Mendi????? Era un superpoderos center?????

Melú, però tu vas jugar a bàsquet????? Jo et recordava jugant a volley

Gil ha dit...

jo obviament també m'apunto i aixi us refresco la memoria i us donc unes lliçons!!! jajajaja

Unknown ha dit...

El melu només jugava a voley i a nines amb l'Oriol Baró! XDDD

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo base (o això em feien creure) i en Mendi era (i és) un poderós 3, un matador des de la línia de 6,25.

Fuli ha dit...

L'alt del grup també s'apunta!!! A fer taps s'ha dit!!

Ghalia ha dit...

Comando violeta vol dia i hora per anar a animar als nostres nois!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio