dissabte, 10 de gener del 2009

Paintball

He estat bucant un lloc a prop de Barcelona on es pogués fer un paintball.
Finalment he triat un que sembla bastant correcte ja que te camps d'interior i d'exterior (platja i bosc).
El preu surt a 35 euros per persona i inclou casc,ulleres,mono,chaleco i 250 boles de pintura. Deixo el link per si algú ho vol mirar millor.

www.barcelonapaintball.com

El tema es que han de ser equips de 4 persones i tot i que no es imprescindible lo ideal m'han dit que és mantenir aquesta línia de 4,8,12...
He parlat amb el tito viñas i el ruch i ells s'apunten segur. Així que us animo a tots i totes a participar-hi.El dia no està fixat encara, espero les vostres sugerències.

12 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

A mi em sembla de puta mare, jo he anat un parell de vegades i m'ho he passat de collons!! Si ho montes, conta amb mi!

Melu ha dit...

Jo m'apunto!

Jo vaig anar a un pel Baix Llobregat que també estava currat (St Andreu de la Barca????)

Melu ha dit...

Jeje, és aquest mateix!

Però de platja res :D

Grande el lloc!!!!

ramontxu ha dit...

jo m'apunto tb, fa temps q tink ganes de fer-ho.
A mi m aniria b a partir de principis de febrer.

Unknown ha dit...

Jo tb m'apunt...

Moltes ganes de matar-vos!!! :D

Per cert, entra BBQ deprés o ke???

Bernat ha dit...

Guill, ja tens altre cop privilegis d'admi istrador, posa tu mateix l'enquesta.

Unknown ha dit...

Guill penja tb els videos de les segënts taules d poker!!!

Anònim ha dit...

Amb molaria molt anar-hi però no tinc pasta així que no compteu amb mi.

aleix ha dit...

jo si es a finals de febrer m'apunto, es que ara tinc examens jejeje

Unknown ha dit...

Sembles el Pister ya... k ara diu k estudia molt! XD

Jo per mi el faria a la primavera, pk amb aket fred com et fotin un bon xepo amb una piloteta deu picar la ostia...

Anònim ha dit...

mira badi, a mi més ben igual si és a principis de mes o a finals pq pugui venir l'aleix. Però no començem a ajornarlo pq és el que sempre es diu i no s'acaba fent mai.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Badi doble xepo per obrir la boca!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio