dimecres, 28 de gener del 2009

EQUIPS DEFINITIUS

Hola de nou a tothom,

Després d'una llarga i deliberada reunió que vaig tenir ahir a la nit fins a altes hores de la matinada amb el Sr. Fitó, podem informar-vos que ja tenim els equips montants:

EQUIP FOSC

- Fitó (Capità de l'equip)
- Bernat
- Ramontxu
- Badi
- Melu
- Gil

EQUIP BLANC

- Taulé
- Fuli
- Pister
- Sr. Cabanes (Capità de l'equip)
- Grau
- Guill
- Castellví

Bueno doncs, ara que tothom ja sap quins serán els seus companys i aliats i qui serán els seus rivals i enemics, que començi la guerra!!!!!!!!!!!

Primer que començin les vacilades i provocacions via internet, després s'haurà de demostrar-ho a la pista.

Vinga que guanyi el millor!!!!!( que cullons!!! FUCK BLACK TEAM!!!!!!)

Apa ens veiem el dissabte!!

P.D.: el tema de la pilota com esta?????

34 comentaris:

Anònim ha dit...

Recordeu de portar samarreta blanca o fosca

Anònim ha dit...

Mendi, en el cas que vinguessis aniries amb l'equip fosc

Fuli ha dit...

El Gil jugarà amb una mà lligada a l'esquena suposo no??
I si no és igual, no la veuran!! Esteu morts!!!!!!

Melu ha dit...

Uah, som deumil cops millors.

A més som un menys així que jugarem més.

Llàstima de tenir el Montxo que no hi veu tres un un burro sense ulleres :D.

Anònim ha dit...

que dius del montxo!!!! encara que sigui malissimo teniu un negre a l'equip!! :)

Yo tink bola.

Unknown ha dit...

Gran observació Guill! XD

Llàstima que és un negre cec i sense pulmons, però bueno, l'entrenarem!

Ademés, amb el Gil ja està tot dit... esteu perduts. Ja que sou més podeu jugar tots alhora!

Mr.VetSon ha dit...

VINC!!!!

Mr.VetSon ha dit...

KE US FOLLIN EKIP BLANC!! us recomano el film "Los blancos no la saben meter"!!

Anònim ha dit...

Montxo plaça d'extracomunitari!!!

Senyors, hi haurà trofeus per el MVP del partit i màxim anotador!!!!

Gil ha dit...

menys parlar fuli, i demostra el dissabte la teva potencia sota l'anella!!! jajajajja

Melu ha dit...

Trobo que per a que no es converteixi en un showtime amb el bernat picant-se-les totes per redere l'esquena hauriem d'inserir algun element de competició.

Alias.

APOSTES!

Cadascú fot 5 euros que es doblaran en cas de victoria. Per una mica de motivació i tal.

ramontxu ha dit...

q us follin a tots desgraciats !!
jugare amb un piti a la boca i us guanyaré.

per cert bedo em podries deixar les ulleres pepino akelles q tenies... xD

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Que us follin als dos equips que jo no podré venir cabrons!!!

Filmeu els famosos mates den Fito siusplau que jo encara no nhe vist cap!!

Melu ha dit...

Al final s'ha pogut reservar pista o què?

Solé ha dit...

Fitó et fotre tantes xapes k no voldras tornar a jugar en ta vida, i tu Gil quan perdis no ploris, eh? jujujuju

Solé ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ramontxu ha dit...

abans del partit jo faria un concurs de mates entre fitó, taulé i fuli.

Solé ha dit...

Ostia k curios sera jugar amb lestrafolari tirador castellví

Solé ha dit...

Si si concurs de mateeeesss, jajajajajajajaajajjaaj

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Per cert, com voleu fer-ho el tema del partit????

- Voleu fer-ho per temps???
- O voleu fer-ho al primer que arribi a X punts??????

Per cert, hi haurà control antidoping, així que cuidado amb el que feu divendres a la nit.

Anònim ha dit...

Si el final ho fem el primer que arribi a X punts, en compte de fer només un partit podriem fer el millor de tres.

Es només una idea, ja direu la vostra.

FITO ha dit...

Jo em jugaria unes birrilles després del partit.

Pel concurs de mates estic preparant una sorpreseta. Solé necessitaré que et posis sota l'aro i just quan et foti el gonoll a la boca m'hauras d'ajudar a saltar i ja ho tindrem...

"dos pàjaros de un tiro" guanyo el concurs de mates i et xapo la boca!!!

Bedo portaras les ulleres????

P.D: T'han quedat bé els equips kiku...

Mr.VetSon ha dit...

per cert, no sabia ke la tenia aquí, però tinc la camiseta blanca definitiva... només dic una cosa: 33

FITO ha dit...

Hei diuen que el dissabte plourà!!!

Marçalet necessitem el pavelló!!!

ramontxu ha dit...

espero q no hi hagin latin kings de merda, q l ultim cop q em vaig passar pel claror un dissabte tarda em vaig trobar a tota la tribu sencera.

Gil ha dit...

ai Fitó Fitó!! un bon player del ghetto ha de saber jugar en qualsevol situació climatològica!! jaja
Per cert Pister, al teu equip blanc de merda li falten unes quantes sopes per poder guanyar al nostre gran equip fosc. A més, tenim extracomunitari!!Monchito, demostra la teva potencia racial!!! JAJAJAJA

ramontxu ha dit...

ay chil chil, hi tant q ho demostraré ara bé, estaria b que et portessis 5 samarretes de recambi i una tovallola per assecar el terra la teva suor.
xD


P:D fitó dedica'm un mate a poder ser d'esquenes.

vilius ha dit...

Si va a haver un follon qe no sabe ni doooooooooonde se a metio!!!!!!!

Intentare venir a veure-hos encara qe sigui un ratu... No m'ho puc perdre!! Quins grans equips si senyor, que guanyi el millor!!!!!!!
yeeeessssssssssss!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si us plau que algú ho filmi!! No em puc perdre aquest espectacle!!!

Anònim ha dit...

podriem fer un concurs de triples, el gil x descomptat els hauria de tirar amb la dreta.jejej
i no pot altar un cao per calentar..

Unknown ha dit...

Ni en pekin, ni en pokong!!! XD

Heron ha dit...

M'apunto!!!

Gil ha dit...

vale guill, de puta mare, ja els tiraré amb la dreta!! jajaja

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio