dimarts, 27 de gener del 2009

WE LOVE THIS GAME

Hola senyors,

L'hora de la veritat s'acosta, per tant haig de començar a rebre confirmacions per l'assistencia del partit de bàsquet que es celebrarà aquest proper dissabte 31 de Gener a l'Esportiu Claror (Sardenya-Rosselló, just davant del Bar Cricket) a les 6 de la tarda.

De moment tinc confirmats:

- Badi
- Bernat
- Castellví
- Fitó
- Fuli (si no pots vindre deixa un comentari, però en principi compto amb tu)
- Guill (recordo que vas dir que vindries però com que últimament no hem parlat no ser exactament si podràs vindre així que deixa un comentari)
- Melu
- Pister
- Ramontxu
- Sr. Cabanes
- Taulé
- Grau
- Gil

La gent que amb falta per confirmar:

- Mendi

Tan bon punt tingui les confirmacions de tots vosoltres en Fitó i jo muntarem els equips. Hi haurà per una banda l'equip blanc (tots els membres d'aquest equip hauran de vindre amb una samarreta blanca) i per l'altre l'equip fosc que hauran de vindre amb roba fosca (obviament en Ramontxu anirà directament a l'equip fosc).

Si algú te alguna pilota de qualitat (rollo com la de la fotografia de baix) que ho digui i la porti el dia del partit. Si no hi ha bola de qualitat jo com a soci del claror demanaré que ens en deixin una. Vull recordar que les pilotes del claror apestan així que aviam si podem trobar-ne una!!!






4 comentaris:

Melu ha dit...

Moltissimes gràcies Quicu, mola molt la idea!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo de casi segur que no! Però em fot molta ràbia no poder venir! Si al final vinc et diria algu!

ramontxu ha dit...

Jo i el grau vindrem.

FITO ha dit...

Jo vinc segur.

Avui he li he preguntat a la senyora de recepció que fa mil anys que treballa al claror, a partir de quina hora podíem anar a jugar. La seva resposta ha estat que no ho sabia per que el dissabte es juguen partits. I quan li he preguntat si m'ho podia mirar per aquest dissabte s'ha estressat i m'ha xutat. Així que, l'únic inconvenient que hi ha és que potser trobem totes les pistes ocupades.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio