dijous, 15 de gener del 2009

SaT!


INFERMERA: Benvingut al teatre, l’aparell és a punt d’enlairar-se. Apaga el mòbil, corda’t el cinturó, i deixa estar tot allò que t’amoïna.
Prova de reconstruir la manera com has arribat fins aquí.
Et fa pànic estimbar-te, però no pots deixar d’imaginar l’escenari de la tragèdia.
Fora suficient que...

HOSTESSA DE VOL “I obertament vaig oferir el meu cor a la terra noble i dolorida. I vaig prometre estimar-la amb fidelitat, fins la mort, sense por, amb la seva pesada càrrega de fatalitat, i no menysprear cap dels seus enigmes; així em vaig cenyir a ella amb un lligam mortal.”
Gènere: Teatre gestual. Durada: 90'. Horaris: Dv.21h;Ds.21,30h;Dg.18,30h
A veure si us animeu piltrafes!!!!!!!!! 0€!!!!!!!!!

1 comentaris:

Unknown ha dit...

El mes que ve m apunto.

Ja es hora de donar un tomb cultural a la vida...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio