dijous, 12 de febrer del 2009

CARNAVAL 2009

Buenas nanos!!!,

El pròxim finde (21 i 22 de Febrer) baixo amb la Jessi a Vinaròs a celebrar el Carnaval (Vinaros es rollo Palamos, que per carnaval es lia parda!!!, es a dir, finde destroyer). Nosaltres hem alquilat un pis que te capacitat per 5 persones (el preu no el recordo però era molt barato).

Qui vulgui vindre que digui algo (jo aquest finde ja amb vaig a comprar el meu disfraç). En el cas que sigussim poc mes de 5 persones crec que no hi haurà problema, ens apretem una miqueta i punt.

Tema transport, nosaltres marxem divendres tarda amb tren (amb el tren que abans es deia Talgo i ara no ser com es diu). Els billets de tren costen 42€ anar i tornar. També podeu baixar amb cotxe que tampoc esta massa lluny.

Vinga!!!

7 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Quico el Carnaval a Palamós!!! Aquí acabareu al Beegod i ho saps!

Anònim ha dit...

el talgo es diu avant.

Anònim ha dit...

Sergi, el que estic dient es que jo vaig a celebrar el carnaval a Vinaròs (aprop de Castelló).

A Vinaros es com Palamòs, tot el poble es volca amb les festes de Carnaval (hi ha el desfiles de les penyes del poble com tu feies amb els show boys, per la nit la gent es reuneix a un lloc per pillar la taja, el migdia es fan paellas al carrer, concurs de la reina.....etc, es a dir, un finde de traca i mocador).

Com que jo i la Jessi hem llogat un pis i ens sobra molt lloc per aquell finde animo a la gent a venir.

A Barna no es celebra una merda el carnaval.

FITO ha dit...

de que et disfresses kiku???? necessito idees!!!!

Anònim ha dit...

Buffff!!! he estat mirant disfresses per internet i n'hi ha alguna de molt molona!!!

Això si, si trobo el disfraç de Hulk (com el de la foto) m'hal pillu segur!!

Anònim ha dit...

Mira la botiga de Atuendo for Fun. Per internet surten les disfresses d'aquesta botiga i crec que et podrà inspirar una mica. Hi ha una disfressa de poli nord americà molt guapa

Ghalia ha dit...

Sergi, com està el tema de carnaval a Palamós? Algú va?

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio