dijous, 5 de febrer del 2009

PARTIT DE BÀSQUET

Hola a tothom,

Degut a que la setmana passada va ploure i veient les ganes que té la gent per jugar a bàsquet, proposo fer el partit aquest proper dissabte a les 6 de la tarda.

He fet el recompte de la suposada gent que vindrà i m'han sortit 14 persones, per tant, no som suficients com per fer tres equips i sobra gent com per fer 2 equips.

Per tant proposo que la gent es presenti el dissabte i allà mateix ja montarem els equips. La llista es la següent:

1.Fitó
2.Bernat
3.Ramontxu
4.Badi
5.Mendi
6.Taulé
7.Fuli
8.Pister
9.Sr. Cabanes
10.Grau
11.Guill
12.Castellví
13.Buisong
14.Heron

Siusplau:
- La gent que vingui que no deixi cap comentari. (Compto amb ells)
- La gent que no pugui vindre i estigui a la llista que deixi un comentari
- La gent que no surt a la llista i vol vindre que deixi comentari

En el cas que la gent respongui ràpidament i si les circumstàncies m'ho permeten (si som aprox 10 o som 15 + algun mes) dissabte el matí monto els equips i ho penjo el bloc per tal de que sapigueu amb quin color us heu de presentar.

Apa, salut!!!

11 comentaris:

Melu ha dit...

Jo no surto a la llista però no puc venir que vaig a esquiar

Kàstell ha dit...

Jo no puc venir, estic treballant aquest dissabte.

Fuli ha dit...

Si és aquest dissabte jo tampoc puc venir!! Sap greu nanos, però us eu quedat sense pivot!! Apa, salut

Anònim ha dit...

jo si que vink!!!

Joan ha dit...

jo m'apunto

Mr.VetSon ha dit...

no puc venir!

Mr.VetSon ha dit...

al final si ke vinc! jajaja! semblo una dona! (amb tots els respectes)

Heron ha dit...

Doncs jo no aquest dissabte tarda amb cuasi tota probabilitat no podré venir...

Unknown ha dit...

Miss Vetson!!!

Jordi Taulé ha dit...

Jo tampoc puc venir pq tinc proves de sò pel concert de la nit

Anònim ha dit...

jo encara que sigui per fer uns tirs niré =ment.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio