dilluns, 16 de febrer del 2009

FEM-HO BÉ I SENSE PRESSES

Hola gent,

Penjo aquest post per començar a posar les piles a la gent per començar a organitzar i decidir tres temes que a dia d'avui estan sobre la taula:

- Festes Major Sagrada Famulia (sopar Heineken - Cricket)
- Calçotada
- Festes Major Sagrada Familia (disseny samarretes)

Per començar:

El sopar de les festes cada any s'ha celebrat el Donde Jorge, i l'últim any ja va haveri gent que va dir que potser s'hauria de cambiar de lloc degut a que erem molta gent i el Donde es quedava una mica petit. Vaig sentir gent que va dir que els pollos d'en Llull (on treballa el nostre amic granger) seria un bon lloc per anar-hi ja que estava aprop del barri i era un lloc molt gran i barato. També va sonar el nom de Lactuca. Per tant, proposo que la gent digui la seva, es a dir, que es decanti per un o altre i si cap dels tres llocs no l'acaba de convencer que proposi alternatives (no val dir que els tres llocs son una merda i no proposi alternatives!!!!). Vull recordar que aquest sopar es beu molt i es menja poc!!

Un altre tema:

S'hauria de fixar una data concreta pel tema de la calçotada. També s'hauria de decidir o mes aviat el sr. fitó hauria de decidir si la fem a Gualba o la fem a un restaurant.

Per acabar:

La gent que vulgui dissenyar la samarreta d'aquest any que digui algo. Els dissenyadors que han participat alguna vegada han estat:

- Taulé
- Roger Flaquer
- Castro (si algú el veu pel barri que li digui que si vol ja pot començar a dissenyar les samarretes)
- Bernat

Obviament si algú mes vol dissenyar la samarreta que ho digui, no esta restringit l'accès.

Jo li enviaré el Ribé un mail pergunant-li si pot treure samarretes del Desigual tal i com ho va fer amb la gent del Cricket per les festes sardenya-rosselló per un mòdic preu de 2€.

Dit això, espero les vostres propostes.

SAFA OR DEATH!!!!

30 comentaris:

Unknown ha dit...

Al Lactuca hi vam anar una vegada i no hi varem tornar x alguna raó...

Per la resta tot correcte.

Potser t'has deixat el paintball...

així podré ametrallar al Guill... XDDD

Anònim ha dit...

Gràcies per la teva aclaració Badi, però vull que et posicionis sobre alguna proposta o proposis alternatives en cas que cap d'elles et faci el pes.

Un servidor es decanta pels Pollastres d'en Llull. Tot i ser una patranya de lloc trobo que es el lloc més pràctic per tal de celebrar un sopar massiu, i a més a mes a quasi tothom li agrada el pollastre i les patates.

Pel tema de les samarretes jo parlaré amb el Ribé però pel tema del disseny no compteu amb mi.

La calçotada per mi la faria entre la 1ª o 2ª setmana de Març

Fuli ha dit...

Primer de tot, algú sap exactament quines són les dates de la festassa??

Tema sopar: A mi em sembla molt bé canviar de lloc, i accepto anar als pollastres, sempre i quan anem a preguntar i no hi hagi cap problema ja que serem uns 80.

Tema calçotada: La primera de març (el dia 7) és la calçotada al barri!! Jo proposo fer-la, sempre que el senyor Fitó estigui d'acord, a finals de març.

Tema samarretes: El que vulgueu em semblarà bé. El que si seria interessant és tenir diversos projectes amb antelació per així poder decidir entre tots quina ens agrada més.

Crec que és tot el que haig d'aportar pel moment!! Salut, força barri i visca el heineken!!!

Anònim ha dit...

el lloc de pollastres és el mateix de la festa de sardenya rosselló?
No és senzill trobar un lloc que pugui nar tanta gent pero hi ha una quarta opció...
espero a confirmarla i ja diré algo.

El tema de les samarretes per internet surten molt més barates i a part de posar els logos que vulguis et deixen triar mogollon de models diferents.( la meva del o'sullivan vaig ferla en aquesta web).

aleix ha dit...

en el meu cas particular tot al que feu amb semblara be, ja que un dels pocs dies que vaig per barna tot amb va perfecte. La meva única aportació es que la calçotada no sigui al 13 de març que estic fora de viatge.

PENYA HEINEKEN

Melu ha dit...

A mi també em sembla tot bé.

Per diversos motius em passo poc i em passaré menys, però espero estar present a totes les cites.

Jo, com el Xicars, no podria fer res el finde del 14 que estic a Madrid.

Parlem

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo sóc més de festes de Torre de Baró...

vilius ha dit...

Ei penya!! aviam, jo per mi pel sopar el lloc dels pollastres em sembla guaija que es molt gran, tot i que hi va haver gent qe es va qeixar el dia de la festa sardenya-rossello jo com no hi era al sopar nose... per mi es la millor opcio. Pel que fa al tema de les samarretes jo de disseny i tal no en tinc ni zorra pero ajudare amb el qe faci falta com he fet altre anys, distribucio, organitzacio, i amb el que em necesiteu. Buenu ja ho anirme parlan can la gent digui la seva i decidim. Salut penya!

SAFA OR DEATH!!!!!!!!!

Fuli ha dit...

Dit i fet, el SOPAR QUEDA OFCIALMENT PEL DIA 18 D'ABRIL!!!!! A només queda trobar lloc!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Podríem anar al cricket, local espaiós i tal...

Anònim ha dit...

Aviam gent, normalment feiem el sopar el dia que tocaven high times i empuñando. Aquest toquen per festes??? Si es així amb sembla perfecte fer-ho dissabte 18, però sinó fem-ho el dia que toquin High Times o empunñando.

Anònim ha dit...

xicars i sergi, sabeu que l'UNIBERIAN POKER TOUR de Barcelona cau justament el 17 i 18 d'Abril??
Vaya putada!!!!

Fuli ha dit...

High Times no toca aquest any!!! (a no ser que sigui sorpresa, Taulé??)

Bernat ha dit...

Si High Times no toca, ja podem començar a organitzar unes festes alternatives on si que toquin.

FITO ha dit...

Ara, ara sinó toquen high times no val la pena...

A mi me la suda quin fer el sopar, però perquè fer-lo el dia 18 i no el següent finde? Que hi ha aquells dies? Algú sap quelcom de les putes festes?

Tema calçotada a mi també me la suda. Només s'ha de decidir un dia i jo reservaré la casa, que no és sinònim de organitzaré la calçotada . Que quedi clar.

I el tema de les samarretes jo no en tinc ni idea però puc intentar fer algun disseny, ara que tinc algun foradet a l'agenda.

Fuli ha dit...

Lo dit Andreu, si trobes 5 minuts podries fer algo!! Quin tio...
El tema de fer-ho el primer finde és per les ganes que tenim tots de festes bàsicament!

FITO ha dit...

A jo no ho he dit però jo prefereixo el Lactuca abans que els dels pollos, ja que com algú ha dit en aquest tipus de sopar es beu i no es menja, per tant que millor que el Lactuca on hauran de xapar-nos el barril per xutar-nos.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Doncs jo em sembla que ho tinc bastant clar...

Unknown ha dit...

Al lactuca la birra te aigua... :S

Només omple la panxa i no fa res, x això no hi vam tornar... Encara k als pollos el cambrer es un exaltat...
Que triiii algú a dit i sacabó.

Encara k si no toca HT es una merda, boicot!!!

Jordi Taulé ha dit...

Confirmo que High Times no toca aquest any a les festes.

A mi el dia més igual..però jo el 18 d'abril no puc pq tenim concert al tradicionarius de Gràcia ( ja que no ens han volgut per les festes xD).

Tema disseny, jo crec que el Roger s'ho podria currar, ja que ell és l'expert. Jo potser intento algo si tinc temps...

Ja direu! Tema calçotada podria mirar de portar lequip de sò.. si es tracta de empalmar amb l'esmorzar de l'endemà.

Ghalia ha dit...

Com q no toca HT??? Boikot!! Nem al tradicionàrius!!

Haig de reservar un dia per demanar festa al curro. En ppi havia dit el 18 pensant q tocaba HT, però ara ja és igual.
Qualsevol dels dos llocs em semblen perfectes per anar a sopar.
L'únic q haig de dir sobre les samarretes és el color: granate.

Salut! You'll never drink alone!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Tots a lUNIPOKER!!!

Joan ha dit...

últim cap de setmana de març seria òptim fer a calçotada no?
definim dia?

Ana Mallurkina ha dit...

Pollos Llull i camiseta rosa !

Anònim ha dit...

Aquest any el color ha der ser vermell, granate o ROSA!!!!

Jo voto per ROSA!!!!!

He parlat amb el Castro i m'ha dit que si li expliquem mes o menys el que volem per la samarreta ell ens ho dissenyarà.

El ribre l'hi vaig enviar un mail i no m'ha contestat encara. Si no amb diu res, la setmana que ve el trucaré.

FITO ha dit...

Excel·lent samarretes de color rosa. El tema del sopar podríem mirar altres alternatives sinó ens posem d'acord.

ramontxu ha dit...

QUI CONY ORGANITZA LES FESTES DEL BARRI ? VULL DIR ELS CONCERTS?

PQ MIRA Q NO PORTAR A HT, ES PER FUSILARLOS A TOTS!!!
EN COMPTES DE HT PORTARAN UN GRUP DE A TOMAR PEL CUL Q NO EL CONEIX NI SA AVIA LA TUERTA, ES INDIGNANT.

INDIGNACIÓ

Heron ha dit...

cremem la sedeta

vilius ha dit...

un momen!!! va en seriu lo de la samarreta rosa? jo per mi sudan tius qe jo despres me la vui posar la resta de l'any, no?

Ghalia ha dit...

Bé trilius.
Samarreta GRANATE!! No fotem!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio