dimecres, 25 de febrer del 2009

EL MEU ANIVERSARI

Hola a tots!! Aquest diumenge dia 1 de març es el meu aniversari i em molaria poder fer un soparet molon per celebrar-ho el disabte. Jo no em liare gens perque el dia 2 comensu examens (excelent) aixi que en el meu cas soparet i com a molt unas birrukas mes, mentre no impliqui llevarme el dia seguen fet una puta caca.
Amb els altres cumples Moncho, Roger i Muñoz no he parlat per celebrar tots junts, ja parlem aviam si podeu o no.
A mi em molaria anar al lloc aquell qe vem anar pel cumple del Bedo, que estava força guai i despres anar a fer una birruka per gracia i en el meu cas poc mes... El dia 13 cuan acavi examens ho celebro A LO GRANDE EN MAYUSCULAS!! ja avisare a on cuan com i tal...
Aixi que ja sabeu si voleu apuntar-vos aquest disabte coment aqui ho hem dieu quelcom.
Salut a tothom!

19 comentaris:

Clara ha dit...

Vil!!! Jo m'apuntoo, suposo que l'uri també, ja li comento.


per cert on va ser el cumple del Bedo? Sé que vaig venir, però no me'n recordo d'on va ser!!!

Després del sopar, podríem anar al Nictalia a fer uns "Dry Martinis.."

Ana Mallurkina ha dit...

Aiii Carmen ! Va ser allà a Torrent de l'Olla...

Jo tb m'apunto i probablement la tana gitana tb vindrà.

Unknown ha dit...

Jo tb m'apunto.

Dry Martini's!

Convideu a la L.

XD

Clara ha dit...

Ahhh !! jajjajaja!! fins ara que ho has dit no me'n podia recordaarrr...

Qui és la L Badi??

Clara ha dit...

Ehhh, Annaa ! jo també me vull posar Clara Mallurkina, com se fa ??

Anònim ha dit...

Vilisss!!!!!

Jo encara no et poc confirmar res perque estic amb una grip de la hostia (paint encara el carnaval), pero bueno, si estigues bé pel dissabte compte amb mi.

Ja et diré algo

Dry!!!, Dry!!!!

Això badi, qui es la L????

Ana Mallurkina ha dit...

Crec q s refereix a la Laura... m'equivico Paellita ???

Mr.VetSon ha dit...

jo no puc venir vila! em sap greu! keda pendent la borratxera!

aleix ha dit...

ei vila, amb sap greu x jo no podre venir.

Una abraçada

Fuli ha dit...

Mr Vilius, per no ser menys, jo també vindré!! Però això de que faràs unes birres i marxaràs ja ho veurem !!! Nus vemus!!!!!!!

Unknown ha dit...

A veure Ana, si es posava la L era per discreció... XD

FITO ha dit...

Jo vindré a fer cafè i birres, ja que tos sabem que en farem més d'una...

vilius ha dit...

Ok gent!! aixo va aixi, els que veniu al sopar quedem a les 8:30 al rusa per anar cap alla?? que hos sembla?
Amb el tema del cole estic una mica liat i no puc organitzar-ho be, pero esperem que hi hagi lloc per tots els qe anem.
Els que no podeu venir tranki, com ja he dit el sopar es per fer algu el dia del cumple real, pero ho celebrare guai el finde qe acavi examens, i alla si que hos hi espero a tots!

Ana Mallurkina ha dit...

Bedo, tu creus q dsprés d publicar q se va cremar el cabell de lo borraxa q anava, ara m'has de venir amb discrecció ???

Jordi Taulé ha dit...

viluuuuuus! jo no podré venir aquest dissabte, pero el pròxim finde ho celebrem a lo grande!
Vagi beeeeeé!

Unknown ha dit...

hehehe...

es queal vilis li fa vergonya parlar-ne...

XD

Bernat ha dit...

vols que parlem de la turca a veure si a tu et fa vergonya?

vilius ha dit...

aixo aixo!!!

Mr.VetSon ha dit...

ke ràpid presi!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio