dilluns, 2 de març del 2009

4t Aniversari Ballbreaker !


12 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo aniré segur Anna!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Has conseguit que hi hagi una Pop Hour ??? xD

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si! I mentres jo punxi repartiran ampolles buides als heavyatas perque me les tirin! Jajaja!!

Anna tu i jo Ballbraker seccio Gay!

Jajaja!!

Anònim ha dit...

On es celebra la festa???? A la nau, allà baix a poblenou??????

Sergi, tens fotos del despláçament de Lion??????

Amb va comentar el brother no se que de la colla pesigolla o algo així, ja m'explicaras

Jo assistiré a lo del ball

Fuli ha dit...

A una sala de Badalona

Ana Mallurkina ha dit...

Fuli, cm funciona lo de la calçotada q organitzen els del cau ? Es aquest w-end ?

Anònim ha dit...

ana, es aquest finde (dissabte migdia). Amb sembla que l'unic que has de fer es plantar-te el mateix dia de la calçotada i pagar (amb sembla que son 8 eurus).

Jo si algú hi va molt probablement hi vagi.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Tinc videos Sr Cabanes!
Lo de la colla pessigolla ja ho penjare més endevant!

Ana Mallurkina ha dit...

Can Mallorca hi va !

Fuli ha dit...

La calçotada és aquest dissabte dia 7 al carrer Marina, entre Mallorca i Provença. Per tots aquells que vulgueu venir es recomana venir d'hora, ja que s'organitza per 350 persones i s'ha de comprar tiquet (quan s'acaben s'acaben)!! Podem quedar cap a la una o així allà i anar pillant lloc. El preu, que són uns 10 euros, inclou calçots, una botifarra, romesco, pa amb tomàquet, molt de vi i postre!!! Ens veiem per allà doncs, salut

Unknown ha dit...

Quants calçots¿?

FITO ha dit...

Ara badi ara, quants calçots????

A mi em sembla que la Maria va dir que eren 12 € i que hi anéssim pel matí a pillar tiquets.

Quin mínim de calçots hem d'exigir per aquest preu, Badi?

jajajaja...vaya crack!!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio