dijous, 12 de març del 2009

Canvi de plans

Em sap molt de greu anunciar-vos que resultarà impossible realitzar la gran i esperada calçotada el dia 28 de març a Gualba. El tema és que el comiat de solter del meu germà s'ha hagut de canviar de dia. La nova data serà el dia 28 de març, per tant no podem anar a Gualba a menjar calçots. Es poden fer varies coses; buscar un nou lloc per fer la calçotada el mateix dia o canviar-la de data. Jo preguntaré si és pot fer el dia 21 de març (és el cap de setmana següent), però em sembla que els meus pares tenien intenció d'anar-hi. No ho sé nois... proposeu alternatives.

12 comentaris:

FITO ha dit...

Sembla ser que els que han pagat de moment, s'han adherit a la opció "estafa".

Ho sento nois...

Solé ha dit...

Fas peste

Yo el 21 no puc

Joan ha dit...

K jo sàpiga els comiats de solter són a la nit.
No entenc llavors pq es suprimeix.
A les 19 hores abandonem gualba i tot arreglat. Jo sóc voluntari de ortar-te allà on convingui

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo hi aniria igualment sense en Fitó!!

Sole i Ricki les pales apesten!!!

Unknown ha dit...

Perfecte! Trobo que a l'Abril el clima és idòni per fer calçotades!!!

M'acabava de caure un parcial al 31 :D

Bernat ha dit...

Si es pot fer el 21 perfecte, sinó deixem´ho per el primer find d'abril.

Jo crec que la gràcia dels calçots es fer-los nosaltres, així que jo no aniria de restaurant a que ens els fagin.

vilius ha dit...

uei, jo el dia 21 no puc anar. Per mi el primer finde d'abril... ja direm...

Solé ha dit...

Tu buisong no tens opinio mentres segueixis jugant a un esport de nenes com és el volei.

Unknown ha dit...

Sole, aquest comentari el feiem a 4rt de primaria, està obsolet.

PD: Les pales apestan!!! XD

ramontxu ha dit...

per mi el primer finde d'abril abans imposible !
quan sapigueu la data digueu algo llavors si puc venir pagaré.

Anònim ha dit...

Aviam a mi mes igual quin dia fer la calçotada, però hem de tindre clar que no podrem contentar a tothom ja que som molts i es casi impossible fixar un dia que tothom li vagi be.

Referent els esports d'estiu heu de tenir clar que el voley platja es esport de nenes i les pales es pels masters, tot i que si jo entrenes una mica seria el l'Igor kolodinsky de la Sagrada Familia.

Mr.VetSon ha dit...

s'ha de tenir por criteri per considerar les pales un esport... és un passatemps per pallassos... i una gran manera de fer el tonto amb les xurris (això no ho negare, jeje)

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio