dissabte, 28 de març del 2009

PASTA

Com sempre anem tard. Així que comencem a reclamar la pasta de les samarretes i el sopar segons vem acordar ahir a la nit els presents al russa.

Samarreta 10€
Sopar 20€
Sopar + samarreta 30€

Aneu ingressant la pasta. Per exemple si voleu una samarreta per vosaltres, veniu al sopar i tmb voleu una samarreta per algun amic/conegut/novia/marit/ etc... ingresseu 40€ i envieu-me un mail per saber en concepte de que feu l'ingrès, que sino no puc saber si esteu pagant 2 sopars o 4 samarretes o q. Si us plau limiteu-vos a fer això i no a criticar. Si no voleu saber res de la samarreta simplement no ingreseu la pasta i ja esta.

2 comentaris:

Fuli ha dit...

Ok doc! Com vaig dir ahir, jo em comprometo a buscar algun lloc per fer el sopar aquesta propera setmana, en la qual també faré els que us havia dit xd... estic d'examens i no tinc temps ara!! Dit i fet, aquesta setmana ingressem la pasta!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Quina por!! En Fuli organitzant un sopar!!


CRITICAR CRITICAR!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio