dimecres, 25 de març del 2009

PROPOSTA SAMARReta!!!!


Com que ningú volia obrir la llauna jo seré el primer però tingueu en compte que aqui us presento una idea feta amb el cul que algú amb coneixements de photoshop o similar hauria de fer. La idea és la següent:

La part del davant seria alguna cosa similar a aquesta:



I per la part del darrera us haureu d'imaginar que enlloc dels nostres quatre amics hi han quatre torres de la Sagrada Familia i enlloc dels pals, les grues!! (Els meus reduits coneixements de disseny, i després de gairebé dues hores de provar-ho, us presento el meu fabulós PAINT...)



Aquí us he deixat una proposta que he tret fa una estona al bar.. Nusé, res és menys!! L'únic problema és que no ser on posar el Drink a Lot així que ja podeu fer suggeriments o, fins i tot, d'altres propostes!! Per cert, tampoc he trobat la tipografia original de les lletres (you will...) però també us les heu d'imaginar així!!

Heineken Crew!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

m'agrada força l'idea, però el fet de portar el dibuix de la part de darrera i el color rosa no acaben d'engaxar molt, pero m'agrada!!!

Anònim ha dit...

Potser ficaria un petit logo (de la sagrada familia o inscribint festes 2009) a la banda dreta de la part de davant de la samarreta a l'alçada del pezón dret rodejat amb un laurel.

FITO ha dit...

El que no ens em d'imaginar és el color rosa !!!!!

Solé ha dit...

menos laurels kiku...

a mi em mola ben fet, nomes kel you will never el fotria al coll en petit per darrera

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Pq ja no hi ha el post de'n Guill?

La foto aquella em posava força la veritat! Tant de rosa....

La samarreta apesta!

Anònim ha dit...

alún cabron l'ha borrat...

aleix ha dit...

a mi m'agrada al color xo camviaria al diseny

ROSA al poder

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ara en serio!

El dibuix és de pelats de 14 anys!
El color jo el faria més cantón encara!

Ei! Pareu de borrar post i comentaris! És una cosa bastant de subnormals la veritat!!

FITO ha dit...

Que falta????

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio