dimecres, 18 de març del 2009

Calçotada 21 de Març DATA DEFINITIVA

Acabo de parlar amb el Fitó i la decisió és definitiva. La calçotada serà aquest dissabte a Gualba. Sabem que hi ha gent que no li va bé, però no us preocupeu, més endavant al maig o al juny o al juliol, ja farem una barbacoa o algo, que sinó al final ens quedarem sense botigues on venguin calçots.

Dit això nomès cal que la gent que tingui intenció de venir confirmi la seva presència deixant un comentari i posant els 12€ al compte de la penya.

NECESITEM SABER QUANTS ANEM PER COMPRAR EL MENJAR I ELS DINERS PER PODER-LO COMPRAR!!!!


Recordeu que les oficines de "La Caixa", els dijous a la tarda obren i podeu fer l'ingrès o sino per internet. Si us plau, feu corre la notícia.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Com ja vaig dir en el post anterior confirmo assistencia a la calçotada

enga!!

Ana Mallurkina ha dit...

Apunto a la Tana !!!

Melu ha dit...

Jo tinc moltíssima feina, la veritat és que no puc. L'altre finde hagués sigut una altra cosa.

Mr.VetSon ha dit...

baixa!

ramontxu ha dit...

alta !

ñona s'hauria de saber tb els cotxes disponibles.
I la partida de poker ha de ser inherent a la calçotada.

salut i calçots !

Solé ha dit...

Kina rabia...
No vinc, dsp no em critikis x organitzar sense preguntar..

Anònim ha dit...

apunta a la Jessi. aquesta tarda et faig la transferencia.

Mirem lo dels cotxes!!!

Anònim ha dit...

certa culpa de que haguem hagut de fixar aquesta data que a molta gent no li va bé es pel Fuli, que si o si volia anar a la calçotada dels comunistes

la deixo anar....

FITO ha dit...

Jo probablement no tinc cotxe...

Ni culpes ni osties, no es tracta de culpar ni retreure fets a ningú. Si es vol ja es farà una barbacoa o similar un altre dia.

P.D.: L'alta no queda confirmada fins que es fa l'ingrés. Molaria saber exactament quants som el divendres pel tema de comprar els calçots, salsa,carn, etc.
També es busquen voluntaris per a realitzar totes aquestes tasques.

Anònim ha dit...

Jo demà haig d'anar a lleida pq la meva padrina està ingresada, nose si tornaré dmà mateix o dissabte així que no puc confirmar.
És una putada pero si al final vingués hi hauria algun problema? ja em portaria un tupper,jeje.
Intentaré confirmar lo abans possible.

Anònim ha dit...

Jo aquesta vegada, el tema d'anar a comprar ho tinc una mica xungo, però vull recordar-vos que haureu de comprar filferro a la ferreteria, tipica cosa que et deixes i que es imprescindible!!

Tema cotxes ho veig xungillo:

Bernat (suposo que si)

Ana Mallorca, Tana, jo, Royo, Guill i Jessi segur que no tenim cotxe.

Fito (probablement no)
Ramontxu (ser que te carnet però amb sembla que cotxe no)

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo aquesta data vinc segur!

Però s'ha de portar gominoles!

GOMINOLES CREW!!

Fuli ha dit...

BAIXA!! Només et voldria recordar, KIKU, que l'escrit de la calçotada el vas fer tu i, a sobre, 8 de nosaltres érem presents. Per lo que si es volia fer la calçotada aquell cap de setmana es feia i punt (torno a recordar-te que hi havia gent que no podia). D’altre banda no cal buscar una excusa per fer aquesta calçotada mal organitzada, amb preses i en la que faltaran molts membres de la penya, simplement consensuant una data que a la majoria ens vagi bé seria suficient, i si no hi han calçots perquè ha passat la data doncs fem una barbacoa. Perquè el viatge a Gualba i la reunió de la penya és molt més important que menjar cebes, almenys des del meu punt de vista. Per tant que vagi molt bé el dinar i la posterior festa, això si, espero que fem un acte posterior que compti amb la majoria dels membres de la Penya Heineken!! Salut i visca Barça!!

Ana Mallurkina ha dit...

Apunto a la Clara !

Unknown ha dit...

Fuli, no t'enfadis, si dinar s'h de dinar igualment!!!

vilius ha dit...

baskas!! acabo de enterarme de tot avui divendres a les 2 de la nit!!
Jo no podre anar pero espero qe sentin molt be els cebots i tmb l'alcohol posterior! yessss!!!
PD: yeeeesssssssssssssssss

ramontxu ha dit...

ñona ara aniré a ingressar la pàsta !

jo com molt b diu el kiko tink carnet pero no cotxe.
X.Grau ma dit q potser b i si b porta cotxe.
Heron podria demanar-li a son pare. com ho tenim això Heron??

la pregunta és? quanta gent som? quants cotxes tenim?

Melu ha dit...

Hi hagi Pau.

Jo prometo barbacoa a Alella quan acabi el període d'stress actual, és a dir, d'aquí un mes i mig o així.

La putada es que encara no estarà neta la piscina... :(

Unknown ha dit...

Doncs ja saps què et toca melu -.-

Anònim ha dit...

Ya veus!!! No li pots fotre cloro abans i milles? seria triunfada fer un poker & pool. jejej

Que tal la calçotaza montxo de merda?

ramontxu ha dit...

jajaja
Doncs va ser un dia rodó guill dels collons !!

Ens vem fotre uns 20 calçots per barba, més botifarres, xistorres i costelletes.
vem acabar el dia jugant al ping pong, i desprès al skatergoris, on l'amic fitó(asterix) i el badi van guanyar.
desprès un cop vaig arribar a barcelona vaig quedar per sopar amb ta mare i ... lo seguent q tu expliqui ella. jajaj

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio