dimarts, 24 de març del 2009

Una mica de tonteria contra l'aborriment












10 comentaris:

Melu ha dit...

Merda, hi ha algunes que han quedat tallades i les heu de clickar

Pessigollaire nº 44 ha dit...

La primera...

Fuli ha dit...

Ets un cutre!!

Solé ha dit...

eeeee, enorme el dels ous, me partit caxoo

Mr.VetSon ha dit...

jo em kedo amb la dels ous i el gordo! quin màquina!

Melu ha dit...

especulador la primera has de clickar que s'ha quedat tallada.

jo em quedo amb la del fritzl :D

Pessigollaire nº 44 ha dit...

La dels ous! Impresionant!



PINK POWER!

Anònim ha dit...

jo amb quedo amb l'última

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Com m'agrada quan un blog és com un xat, que cada minut hi ha un escrit nou!!!


ROSA!

Unknown ha dit...

Jo em quedo amb l'acudit del batman!! XD

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio