dijous, 4 de juny del 2009

ANIVERSARI D'UNA GRAN AMISTAT


Com ja sabeu o per si no ho sabieu, aquest cap de setmana l'Andreuet i jo fem anys.
Per no se menos també fem un acte de celebració, ara bé, una mica diferent.
Hem pensat de celebrar-ho aquest divendres 5 de Juny a la meva terrasseta. La cosa seria vindre a fer les postres (pastís de la mama i macedonia alcoholizada) i el més important, BOTELLÓN.
Ens ocuparem nosaltres de tot. Vosaltres només heu de vindre a les 10:30, i pagar 10 eurillos o aixi.

Confirmeu l'assistència dient el que voleu per beure. Whisky no falta segur,juuju

C/ Sardenya 322 esc A 5è 1a

23 comentaris:

Ghalia ha dit...

Jo m'apunto a fer el pastís. Estaria bé saber el dia. Què fareu, bbq?

Melu ha dit...

Cullons, 10€, el cabrón es vol pagar la festa de la nit.

Jo ron.

Ana Mallurkina ha dit...

ROOON !!!

Gil ha dit...

Collons Pister!!
Ja et podries currar la macedonia i els postres i portem nosaltres l'alcohol no?
estic amb el melu, 10 € em sembla excessiu!! jajaja
Per cert, com diu la Ghalieta, estaria be saber el dia...

Melu ha dit...

El dia és demà divendres.

Anònim ha dit...

Gin Xoriguer

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Només veient tant pastel aquesta foto és com impossible no venir...

vilius ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
vilius ha dit...

Que bonic albert aniversari d'una gran amistat!! Aleshores estem parlant de dema a les 10:30 no? Jo arrivare una mica mes tard pero no molt mes, guardeume pastis!! Hi haura birrukas? sino portu jo qe a mi el whisky i tal no em barrufa massa. Bueno dema veig haviam a quina hora puc arrivar i si acas ja hos trucare a un dels dos haviam com ho teniu...
Salut!

CatalanRootsCulture ha dit...

M'aputo!!!!!

vilius ha dit...

Sergi: es reclama samarreta rosa per l'acte!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Serà un honor venir de Rosa!!!

Unknown ha dit...

Vaya estafa! Jo no penso pagar!!!

XD

Anònim ha dit...

Si no pagas ja saps, a beure aigüa de l'aixeta!!!!!!

Solé ha dit...

Si village pillarem birras tmb.

Rateta no cal k vinguis ;)

Ghalia ha dit...

Doncs si es divendres nit, ni pastís, ni birres, nada, zerooo, Donut!!

Que us ho passeu b zagaleeess!!

Jordi Taulé ha dit...

m'apuntooooooooooooooooooooo! Brugal o havana 7 per mi! i llimonada, que sou uns cocacolerus!

Ana Mallurkina ha dit...

Si us plau, RODANXES DE LLIMONA !

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Volem llimones roses!!

Fuli ha dit...

Jo compraria colorant rosa per posar a les begudes!!! Així farem una festa de veritat!! Agafo tiquet, vinc!!!

Bernat ha dit...

Jo també vindré amb una samarreta rosa

Fuli ha dit...

Demà tots amb la samarreta d'aquest any, la rosa, la gairebé rosa de veritat (haurem d'esperar a l'any vinent..)!! Sinó no s'entra!! XD

vilius ha dit...

Taule: aquesta nit et portu la teva samarreta qe la tinc a casa!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio