dijous, 11 de juny del 2009

EL MANDRIZ ES REFORÇA

Buenas,

Com tothom ja deu saber, el puto Madrid a deselmolsat 65 millons per l'adquisició de KAKA i proximament desenborsarà 95 kilets més per CRISTIANO RONALDO. Suposo que molt cule s'ha li haurà activat el "cagometre" veient com s'està reforçant l'etern rival.

Que n'opineu d'aquesta política de fitxatges que fa l'amic Florentino?????

D'on creieu que surten tants diners en aquests moments de crisis???? (Ja us dic jo que l'amic Florentino no posa un duro de la seva butxaca).

El nostre estimat club ha de reaccionar d'alguna forma davant d'aquesta noticia???? o creieu que no n'ha de fer cas?????

Que cadascu digui la seva!!!!!

P.D.: quin estiu mes dur!!!!ni mundial, ni eurocopa...buffff!!!!!!!!

9 comentaris:

Bernat ha dit...

Només dir que si el Cristiano ja tenia una pinta de fill de puta repelent rabiós jugant al Manchester, al madrid ja ni et dic.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Me la suda si el Barça fitxa bé...

Fuli ha dit...

Que gasti, que gasti!! Jo m'esperaria un mes i quan el senyor Floren ja els tingui a tots, aniria pels jugadors que volen sortir d'equips petits per jugar a equips grans!! El problema és que aquest senyor està marcant tendències econòmiques i, sobretot, que ara el Milan i el Manchester disposen de gran capital per invertir!!
Jo amb el Sergi, mentre el Barça fitxi bé, que gasti el que vulgui!!! El temps dirà si aquestes quantitats desorbitades es poden recuperar o no.. perquè un equip que té un deute de 500 milions d'euros... jo si fos aficionat m'aniria preocupant!!

Anònim ha dit...

Sergi, no acabo d'entendre el teu comentari, com que ta la suda???????

Anònim ha dit...

tatatatatatatatatatatata!!!!

BASILE!!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Joder, doncs que la me la suda, a mi em preocupa el Barça, si el Barça fitxa bé i segueix compatitiu com ara (que això és el més difícil) com a mínim la lliga la guanyem segur!
Els demès equips que fitxin i gastin el que vulguin!
I en Laporta que no es queixi tant, que tothom se'ls pot gastar com vol!! Sempre plorant!

Solé ha dit...

No em fan por. Em sembla que Cristiano Ronaldo serà el jugador que insultare més en tota ma vida.

Mr.VetSon ha dit...

De moment, ahir en cristiano ho va celebrar amb un ésser del seu calibre mental... PARIS HILTON!!! mireu les fotos:Cristiano potan al carrer! excel·lent!jajjaaj!!

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090611/53721048971/noticia/paris-hilton-primer-trofeo-de-cristiano-como-merengue.html

ramontxu ha dit...

jo no ser d'on treuen els diners.
fa 2 dies estaven arruinats i ara tenen més pasta que microsoft !

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio