dilluns, 15 de juny del 2009

BARBACOA

A veure gent, ahir es va dir que la barbacoa millor dissabte pq dilluns seguent la meitat teniu examens i coses útils a fer, així que dieu ja un dia!

llista BBQ dissabte:
Ana Mallurkina
Clara
Badiella
Jessi
Ñona
Royo
Ghalia (a vera si t'aclares amb el rugby!)
Fuli (em vas dir diumenge pero et fots i vens dissabte, així quedem en paus... no cal la gran copa XD)
Pister ¿?

Sergi i Uri estaran a barrakes i Fito a una boda en un castell peór la resta de gent... Vila, Melu, Cristina, Ricky... que???


així tb es discuteix el tema sobre anar de putes a palamós per sant joan! es una opció!

4 comentaris:

Bernat ha dit...

La opció de dissabte és la millor sense cap mena de dubtes, confirmo la meva presència.

Ana Mallurkina ha dit...

Jo m'apunto a anar a fer la compra i akestes histories !!!

Solé ha dit...

Jo vinc. Hi ha piscina?? sino la portu.
Ah! yo niré a Terrazza després per la nit, ki sapunti i vulgui llista que ho digui aki (s'ha d'anar amb una mica de classe)

elia* ha dit...

JAJAAJJAJA n'hi ha una pero l'hauría de montar i es un show... m'hi posaré avuí, si ho aconsegueixo us ho comunico!!

OH! jo vull anar a Terrazza!! que fa mil anys que no hi vaig!

ana! merci per l'ajuda guapa!! et trucu divendres al mati a veure com ho tens per anar a comprar-ho tot a la tarda!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio