divendres, 26 de juny del 2009

Barranquisme un cap de setmana de Juliol

Bon dia a tots!

Què us semblaria anar a fer barranquisme un cap de setmana de juliol? Jo havia pensat dissabte 4 o diumenge 5. Al Pirineu o potser a un lloc més proper.

Mola que t'hi cagues, jo no ho he fet mai però per una banda està el paisatge i per l'altra el subidón d'anar descobrint i pam un sal aquí de 4 metres i allà un tobogan d'aigua i cuidado amb les meduses que et poden matar com al caçador de cocodrils, RIP.

No sé ben bé quan costa, però sé que no és ni molt car ni molt barato. Algú ens podria assessorar sobre On anar i Quant podria costar?

Qui està interessat en la idea inicial, encara a desenvolupar i concretar?


27 comentaris:

Unknown ha dit...

Faré 2 comentaris al respecte:

En primer lloc, que trobo que és un bona idea i molt divertida. Ens podria assessorar el Sito, que en sap un rato.

En segon i últim lloc, això seria abans o després del paintball i el karting? XD

FITO ha dit...

Ara ara... paintball. Que fa mil anys que ho hem de fer...

Ana Mallurkina ha dit...

Ouuu yeah ! Jo conec un poblet per l'Aragó que se diu Alquezar (Sierra de Guara -Osca-), on fan tot aquest tipus d'esports. Hi he anat un parell de vegades i la veritat és que el lloc és maquísim i els preus son molt pero que molt raonables (vease www.alquezaraventura.com i en concret Packs con alojamiento).

Potser és un poc lluny per anar-hi, però val molt la pena.

Ana Mallurkina ha dit...

Ah, x cert, al caçador de cocodrils el va matar una manta, i lo de les meduses, son animals principalment d'aigua salada, s'han donat molts pocs casos de meduses en aigües dolces (i en el cas de que ens piqués una, és tan simple com tirar-hi amoniac al damunt, o bé vinagre diluit amb aigua).

Melu ha dit...

Era broma ana

Ana Mallurkina ha dit...

Era una simple correcció Melu xD

Unknown ha dit...

Diuen que l'orina porta força amoniac, potser si el caçador de cocodrils s'hagués pixat a sobre no hauria mort...

vilius ha dit...

fijo badi!!! ei pues aixo del barranquisme em mola bastant la idea jo m'apuntu, haviam si ho organitzem guai. ja em direu algu!!

Anònim ha dit...

Paintball 1er!!!
He parlat amb un cosí meu que va er-ho i no baixa dels 40 euros + viatge i altres gastos.
A mi m'encantaria pero és massa pasta!

Anònim ha dit...

A mi amb motiva més fer lo del barranquisme tot i que paintball també m'està bé.

Tant una cosa com l'altre hauria de ser el finde del 11 i 12 de Juliol ja que els altres findes curro.

P.D.: En cas de fer paintball seriem prou gent???

Fuli ha dit...

Hola gent!! Ja torno a estar x BCn i demà començo a currar... en fi!!
Jo m'apunto a tot!! Si fem lo del barranquisme (que m'encantaria) podem anar a Graus a dormir (tinc una casa allà) i queda just al costat!!
Malgrat tot, preu per preu, segurament per la cerdanya o fins i tot a Sadernes també s'organitzen sortides d'aquestes!! Ja buscaré quelcom!! Apa, salute i ens veiem!!

PD: El meu primer estiu a BCN, potser em moro de la calor i no ens tornem a veure...!!

Unknown ha dit...

Però, a quants GRAUS estem?

Melu ha dit...

Primer decidim quin finde.

Suposo que el proxim (4-5) està massa aprop, a més el Kiku ha dit que no pot i que millor l'altre (11-12).

Ho fem el 11-12? Joer, anar a dormir a Graus molaria molt, però suposo que serem bastants, així que no és possible. Sino algun lloc proper que puguem fer sube y baja.

Solé ha dit...

Sube i baja res melu. Si es fa, es fa bé. Jo n'he fet i necesites tot un dia, aixecar-te d'hora i arribes petao per la tarda, aixi k lo de sube i baja ho eliminaria. Fa pal, ho podriem equivaldre a fer un sube baja a esquiar, que fa un pal que ti cagues.
Tmb n'he fet a sierra de Guara Ana, és molt grande!
Nuse jo Graus ho veig bé. Cla si som 33 no pero si som 6 o 7 es pot fer, sinó camping.
Ah, és car, posali 30-50 euros.
I el finde del 11 va b.
Ale! Salut i meduses.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

PAINTBALL AMB PINTURA ROSA!!

Melu ha dit...

Us sembla fer dimecres un russa per decidir a veure?

Dimecres a les 8.30h del vespre?

Fuli ha dit...

Podríem fer dimecres 8.30 un per decidir a veure i a beure!!! jajaja Jo estaré tots els dies de la setmana cap a aquesta hora al russa o rodalies!!

elia* ha dit...

jo vaig fer barranquisme, rafting i totes akestes osties al noguera pallaressa i em va encantar, m'apunto! aixó si, si es el finde del 11-12 perfecte pq a partir del 13 treballo....

paintball fa deu mil anys que ho dieu! crec que abans que us conegues estaveu amb la historia del paintball!! jo en vaig fer fa poc, aprop de bcn, si voleu miro preus! i sino fem laser, que es el mateix pero acabes sense morats...

Anònim ha dit...

de laser res elia!!! si es fa paintball s'ha de fer amb el sofriment del camp de batalla!!!

Clara ha dit...

EOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!

Jo m'apunto segur !!

El finde del 11 es perfecteee, xq aquest me'n vaig a mallorca...

Però molt millor lo de barranquisme i això, que el paintball!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo no hu vaig dir explícitament, xo tb m'apunto !

FITO ha dit...

Molaria començar a mirar alternatives a Graus. Perquè no hi entrem tots. Podríem començar a buscar campings o cases rurals i tot això...

Evidentment jo tmb m'apunto...

Ana Mallurkina ha dit...

A Sort (Pirineu Lleidatà) en fan, aqui deixo un enllaç.


http://www.turisnatpirineus.com/

Unknown ha dit...

Aqeuest està a l'empordà i parla de barrancs a frança,

http://www.esportec.net/base.swf

L'avantatge és que allà tenim moltes cases.

Apali!

FITO ha dit...

A la zona de llavorsí també en fan.

http://www.yetiemotions.com/contingut.asp?Id=2#

I per aquella zona hi ha un munt de càmpings

Unknown ha dit...

Doncs no Fitó!

Melu ha dit...

Osti fitó llavors no.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio