dilluns, 1 de juny del 2009

JA TORNA A SER AQUÍ

Ciutadans de la Penya Heineken, ja la tornem a tenir aqui!!!!



Bé, degut a les reclamacions d'en Sir Cabanes, he decidit penjar algunes fotillos del viatge triomfal a la ciutat eterna.




LA FONTANA, NOMÉS ÉS BLAUGRANA!!!

Aquest va ser el centre neuràlgic de la comitiva heineken, on vem cridar, saltar i animar al nostre Barça.

Sota un sol sufocant (+ de 30 graus) l'amic Jaumet va treure el gin xoriguer, el qual va bessar per les nostres goles (per preparar-les pel partit)



Més de 1000 catalans a la fontana, gin xoriguer, uns pocs anglesos a qui increpar...Això va fer que ens sentíssim com a casa i treiéssim a lluir les nostres millors gales.


La calor, l'alcohol i els nervis pel partit van fer que els ànims es caldegéssin (eh fitonet?).
Tot eufòric, vaig veure a la llunyania com en Jaumet es començava a posar nerviós i a tensar el braç. Vaig veure que increpava a algú. La sorpresa va ser quan vaig veure qui era el blanc de les ires del petit Fuli. El puto Carod....jajja, sort que el Royo va frenar al Jaumet, que si no.....





Després d'aquest petit incident, vem decidir que era millor anar cap al camp, no fós cas que ens trobéssim amb cap inconvenient i els Carabinieri ens toquéssin els ous. Més aviat els hi vem tocar nosaltres. Aquell poli del vagó del metro no sap on es va ficar. JAJAJA












El que va passar a dins del camp, qui més qui menys ja ho sap. Els maleits anglesos no ens van poder fer ombra ni amb el mosaic. POBRETS...








Al final, tot va sortir bé, el puto gitano portuguès (tots són iguals) va marxar amb la cua entre les cames i mentre a la resta de mamons de la comitiva heineken ens vacilava, l'Anna, en Joanet (gitano també) i jo mateix ens preparavem per fer unes altres 18 hores de bus cap a la capital catalana.

VISCA EL BARÇA, VISCA CATALUNYA I VISCA FUENTEALVILLA!!!!!!

L'ANY QUE VÉ AL BERNABEU, A PER LA QUARTA!!!

SALUT I FORÇA BARÇA


11 comentaris:

vilius ha dit...

Quina gran cronica, si senyor!
I com no podia ser menys bandera penya heineken,grandeeeee!!
VISCA EL BARÇA I VSCA EL BARRI!

vilius ha dit...

m'heu d'explicar aixo de les tensades a en carod!! m'han dit qe el bedo es va caure per les escales de l'estadi no?

Bernat ha dit...

Ets tot un periodista!!!!

Bernat ha dit...

Per cert, l'anna (Madridista reconeguda) es va posar la samarreta del barça o tot es degut a uns retocs de photoshop?

FITO ha dit...

Gran Gil !!!

Unknown ha dit...

Photoshop!!!

Vila, no intentis escampar rumors... XD

Pessigollaire nº 44 ha dit...

No no! Se la va posar...


No tinc el cable, pero jo tinc fotos tb i algun video bonissim!

Fuli ha dit...

PENYA HEINEKEN CREW

ramontxu ha dit...

q ben redactat gil ! sembles tot un perodista !

em va dir laltre dia un vell a manresa que tb hi va anar, que a Roma hi havien més putes que aficionats dels dos equips, i que els anglesos anaven darrera d'elles i que elles pasaven d'ells de la por que feien !

Anònim ha dit...

Bon report Gil!!!

Badiella, no veig en cap foto amb l'entrepà embolicat amb paper de plata i el mocador de tribunero!!!

Bona bandera Jaumet, llàstima que ja no la tinguis.

Fuli ha dit...

Que si que la tinc, el que vaig deixar-me al tren és la plantilla!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio