dimarts, 23 de desembre del 2008

Ell no tenia loteria

9 comentaris:

ramontxu ha dit...

jajajaja. jo en cambi si . aixo et pasa per tacanyo. L'aniré a cobrar avui ademés.

www.eljoannoteloteria.com

Unknown ha dit...

Kina cara de pena... li podriem fer un donatiu pk somrigués un altra vegada-.-




PD: I uns cullons!!! XD

Solé ha dit...

jajajajjaja molt aconseguida la foto, jajajajja
o sento chayan!!

Anònim ha dit...

la foto es molt encertada, jajajaja!!!!!!

Per cert, confirmat!!! son 100 eurillos!!Acabo de passar per l'administració a cobrar el boleto i es el que m'han donat.

Ricky, jo crec que si et presentes a l'administració amb aquesta careta de pena potser et donen algo

Mr.VetSon ha dit...

JO TAMPOC EN VAIG COMPRAR... PODEU INSULTAR-ME

Unknown ha dit...

Es més diver riures del Riki!

FITO ha dit...

És més diver Badiella????
ajjajajajajjaja

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Encara que l'hagi comprat és millor riure't de'n Bedo...

Unknown ha dit...

No, buissó ni Fitó, això no és gens diver...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio