dissabte, 27 de desembre del 2008

Penya Quinielistica Heineken

A veure, de moment, i segons l'enquesta hi ha 16 persones interesades en participari. Ja que seria el primer cop que hu fem la idea que tinc al cap es la següent.

Fer la quiniela la últimes 20 jornades amb partits de primera divisió.

Posar 20€ per membre de la penya.

Fer quinielas amb 5 dobles, q son 32 apostes i valen 16€

Si us sembla ve la idea hauriem de començar a parlar com decidir com omplim les quinielas etc... pero weno, la idea ja esta en marxa. dew!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

jo proposo fer-les a l'atzar!!!

Anònim ha dit...

jo proposo reunions semanals al russa x omplirla

ramontxu ha dit...

jo proposo que cada setmana la fassin entre uns quants ! i que es vagi rotant. té més gracia.

Jordi Taulé ha dit...

jo m'apunto i no proposo!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio