dimarts, 16 de desembre del 2008

Semaneta k pillu el k no sta escrit

Deixo aquest sms per dir-vos k sento no haver assistit al barça-madrid, no per falta de ganes, sino x examens. Aquesta semana no s'em veurà el pel ni per casualitat, incluint-hi el futbol. Ho sento, pillo màxim a la uni.

Ara ve, k sapigueu, k si voleu veure com rebento barna divendres x la nit, os convocu al russa x veure el millor "Pister on fire" des d fa dues setmanes, jejejej
Ho rebentaré tot, aviso, seré perillós, no apte x nenetes.
(o pillo caxo o acabo a osties)

Apa salut, i si em podeu donar ànims us ho agrairé, els necessitu, sabeu k passar-me un finde sense festa, amb barça-madrid, i empalmar-lo amb 4 examens i 2 treballs seguits és moooolt dur x mi.

PD: M'estan sortint 33 mil grans de l'estres neeeeeenng!

13 comentaris:

Unknown ha dit...

jajaja... Si k deus pillar k fins i tot has escrit al blog!!! XD

Jo divendres no vinc que encara acabariem malament!!! jeje

No, tinc sopar de classe, stare pel centre i en principi acabaré de festeta... (up to meet anywhere :P)

PD: Per un cop k curres, no cal fer-ne un drama... XDDDDDD

Unknown ha dit...

PD2: Bona sort! :P

Anònim ha dit...

SORT!!!!!Ens veiem divendres!!!

Anònim ha dit...

Per cert, dissabte quant vaig anar el Russa per veure el partit vaig portar una bossa amb els regals del cumple de la Ghalia que encara no hem tingut ocasió de donar-li.

Malauradament la Ghalia no hi era i per tant no li vem poder donar els seus regals. Jo tot empanat amb vaig deixar la bossa al Russa i ahir dilluns tarda vaig passar pel Russa a buscar-la. Quant vaig obrir la bossa vaig veure que faltava un regal i justament era el regal per fer quatre rises, es dir, el mateix regal del fuli però per dona.

El lladre en qüestió que dongui la cara!!!!!!!!que jo ser que ha estat algu/na de vosaltres!!!!

Ghalia l'altre regal que no va ser robat ja t'hal donarem però com que últimament no et veiem el pel.....

Apa Salut!!!

Melu ha dit...

Ei pues molta sort!

Soc voluntari per aguantar-te una mica el divendres i liar-la grossa.



JO TAMPOC JUGO AVUI AIXI QUE BUSQUEU A GENT!! Suposo que l'adria si que juga no m'ha dit res.

vilius ha dit...

som-hi pister!!!!!!!!! sort als examens!! jo divendres acabu les clases i tmb tinc ganes de festeta, tot i qe nose si curru disabte al mati pero me la pela!! peligru... aixi qe ens veiem al rusa divendres nit!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Solé ha dit...

GRANDEEEEE AIXÒ SÓN AMICS I NO LO K CORRE X AY ME CAUEN LA PUTA!!
MERCIIIIII

Ghalia ha dit...

Ànims Pister!!! Si continues la festa el dissabte FIJO que ens veiem (començo vacances).

Kiku tens tota la raó, no se'm veu el pèl, la setmana estic liadíssima i els findes curru fins les 2, però aquest és l'últim, yesss!!!. Suposo que el diumenge pel partit serà el millor moment per veure'ns i donar-me aquest esperadíssim regal. I sento haver fallat aquell finde..

Espero que el dissabte no estigueu pels terres. I si no el diumenge pel partit, o abans o després, per si neu al ball, quedem, ok kinkilla?

Petons a tots!!!

Jordi Taulé ha dit...

Doncs jo estic igual que el pister, pero no acabo fins el dilluns.. aixi que aquest finde poca cosa.

Per cert Pister, no et queixis tant que portes uns mesos tocantala!

Saluuut

Fuli ha dit...

El vividor més gran del barri q per un cop que ha de fer feina es creu que és un heroi, aiiii!!! xd
Tranquil, el divendres tindràs tot el meu suport i, també, el poc que queda del meu fetge!!

vilius ha dit...

yesssss!!!!!! disabte curru a les 4 de la tarda, excelent.patillas esperem divendres ens veiem al rusa per donar-ho tot qe jo tmb acabo clases!!!
som-hi cullons que ja qeda poc!!!!!!!!

ramontxu ha dit...

jo acabo dilluns examens ( temportalment, clar). agafaré el trineu i baixare desde manrussia a barcelona. penso rebentar el meu fetge fins que exploti i cremar barcelona si es tercia.


P:D Viva HOnduras
P:D2 Solé vividor !!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio