dimarts, 2 de desembre del 2008

Flipa amb el mate!!!

16 comentaris:

Unknown ha dit...

Mb Guill!!! Has mort dos ocells d'un sol tret...

1er Rescatar el Blog d'un profund son de forces dies.

2on Sortir de l'esport en què estaves encasellat fins avui, el billar...

Bernat ha dit...

L'hi podríem retornar els privilegis d'administrador, d'acord que no ha fet la disculpa pública per eliminar missatges del altres, però tampoc he vist queixes del Sr.cabanes. principal perjudicat. No sé ja direu.

Unknown ha dit...

Tots sabem k això és una anarquia, doncs, tothom té poder per fer el que li doni la gana... doncs sort que tots respectem al veí.

És a dir, suposo el Guiuiuiuilll deu haver après la lliçó, fes el que et sembli Brfff.

Per cert, puc declarar oficialment que algú es va oblidar de les eleccions, de les campanyes/ programes electorals, etc. Ja fa un mes i pico i ningú s'ha recordat del tema... :S

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Bernat, segons el meu paré el Sr. Guillem Edo no m'ha de demanar disculpes públiques a mi , sinó que els hi ha de demanar perdó a tota la secció femenina d'aquest bloc ja que la notícia que va borrar era un tribut a la secció "Brigada Vaginal", per tant han de ser elles qui autoritzin si el Guill pot recuperar els drets d'administrador (ho deixo a les seves mans).

Bedo, el tema de les eleccions crec que ja no es tornarà a treure, ja que ho vàrem fer per intentar remontar el bloc que en aquells temps estava molt mort.

Personalment crec que no necessitem nombrar un president ja que tothom sap qui mou el "cotarro" i qui no el mou.

Ana: Has pogut donar-li accès a la Clara al bloc????? Per cert, penja algunes fotikos juntament amb una mini crònica del sopar de divendres!!!!

Sr. Vila: Menys discursos emotius al bloc i mes presencia els actes oficials!!!!

Dit això:

Salut i peles!!!!!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Quico pajillero!

Fuli ha dit...

Demano urgentment les fotos del sopar!!! I com diu el sr. Cabanes, junt amb una petita crònica. Apa salut

PD; Quan penjeu les fotos faré una crònica/manifest de la il·lusió que em va fer que tots estiguessiu allà!!

Merci a tots/es

Ana Mallurkina ha dit...

En breus tindreu les fotos !

Unknown ha dit...

No fuli noooooooo!!! No més discursos siusplau!!! XD

vilius ha dit...

Sr cabanes: el meu discurs emotiu era amb la intenció de tornar a tenir un lloc al nostre barri, aixo no implica els actes oficials celebrats a l'altre puta punta de Barcelona, i menys sortint ales 11 de classe a selva de mar... O sigui que no et fiquis amb mi. Saps que cuan fem coses al barri intento estar a peu del canó ano ser qe treballi.

Fuli: tot i qe jo no vaig poder asistir m'alegro de que et fes ilusió, i espero les teves paraules i les fotos del sopar.

PD: Ei crec que podriem organitzar un seguiment en directe el dia de la loteria de nadal al Rusa no? i aprofitem per celebrar tots junts l'entrada del nadal? ho deixo aqui ja direu....

Salut a tothom!

vilius ha dit...

Per cert, molt grande el video Guill!

Anònim ha dit...

A mi m'agradaria seguir el sorteig de nadal desde el Russa tot fent unas canyotas, però com que cau en dia laborable l'hauré de seguir desde internet. Això si, si ens toquès la grossa, obviament:

1)Aniria al "perxero" i agafaria la meva jaqueta.
2) Amb posaria la jaqueta.
3) Amb dirigiria cap el despatx de la meva jefa.
4) Obriria la porta del seu despatx.
5) Li diria a la meva jefa que m'han vaig a celebrar que jo soc ric i que ELLA NO HO ES.
6) Ignoraria tot el que ella amb diguès. (amb una rialls de orella a orella)
7) Agafaria el metro direcció Ballbreaker a fer unes gestions.
8) Tot caminant aniria cap el Russa a celebrar-ho amb tots vosaltres.

FITO ha dit...

El ballbreaker no obre fins les 19.00 h... Potser hauràs de fer gestions el dia abans per si passa quelcom...

Melu ha dit...

FItó previsor

:D

Solé ha dit...

uuuffffffff
no sabeu els cops k m'he mirat aket mate, em sembla k és lo millor k he vist, increibleeeeeeeeeee
Ara, jo tmb t'ho faig això. :)

FITO ha dit...

Segurament li vas ensenyar tu,no???

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio