dimarts, 23 de desembre del 2008

PROPSTES PER CAP D'ANY

Ja que el retrassat del Fitó (que té moltes coses a fer) no s'hi posa ya ho faig jo.
Haviam, s'ha parlat de fer un sopar, això esta cla, el k no esta cla és a on i qui serem. Primer de tot els que vinguin al sopar que ho diguin.
Després s'ha de vuscar algu a fer per després del sopar, alguna dakestes 50 mil festes que s'organitzen, haviam si algu sentera d'algu interessant. Yo avui m'he enterat de k al poble espanyol es fa una dakestes macros, és una opció.
Ho deixo aki, el sopar haviam parlat de anar a casa d'algu k la tingui lliure i comprar el menjar x encarrec x no fer merder i menjar porqueries.

19 comentaris:

Solé ha dit...

BUSCAR!!!

Unknown ha dit...

A mi em va arribar un mail amb la festa de les cotxeres de sants.

http://circuitoregenerador.wordpress.com/

40 eurus barra lliure.

Me la suda, simplement una proposta.

Jo m'apunto a un bombardeig!

Joan ha dit...

m'apunto a tot. No pagaré res ja que sou milionaris

Ana Mallurkina ha dit...

Can Mallorca està lliure

FITO ha dit...

Jo vinc. Estaria bé que la gent digués si vindrà o no. Però que ho fes ràpidament, perquè hauriem d'encarregar el menjar uns dies abans, segur. Intentaré preguntar-ho, però jo crec que per al dia 27 o 28 hauríem de saber exactament qui bé. També molaria que la gent s'oferís per organitzar les coses i que no pillessín els de sempre...

Ñona com es fa un llistat d'aquests que surten al lateral del blog?

BON NADAL A TOTHOM !!!!!

Bernat ha dit...

Jo vindre al sopar, el llistat pel que veig ja has descobert com fer-lo

Anònim ha dit...

Jo tb m'apunto a la festa,pero el sopar no ho se encara.
M'han comentat que hi ha una festa privada a on abans hi habia el joker(indústria sardenya).

Solé ha dit...

Me enterat de una festa a selva de mar x 10 euros, ya us dire d kin pal es, encara no ho se, pero te pinta d k stara b.
Despres me enterat de una al be cool, xo akesta te pinta d kestara a rebentar.
Haviam casa mallorkines la tenim com a opció ya, encara k crec k sens fara petita x la gent k serem. Village people tu k? i Fuli? Kiku? yo?

Ghalia ha dit...

Jo faig el sopar a casa però després encetem les ampolles de cava no nanos?

Anònim ha dit...

Jo i la Jessi també vindrem al sopar.

Ana, amb va dir el Brother que la Tana estaria per ki el cap d'any, comentali si vol venir el sopar.

Venga ja diras algo.

Anònim ha dit...

Per cert el Brother també vindrà el sopar

Anònim ha dit...

Vila, Roger Flaquer, Grau, Helena, Gil.....etc, digueu algo referent al sopar de cap d'any siusplau, ja que s'haurà de comprar menjar i priba.

Melu ha dit...

Jo + 4

Ana Mallurkina ha dit...

El Brother sa colat ! La Tana ve a Barna del 27 al 31, cap d'any el passa al seu poble.

Si voleu puc portar ensaimades !

vilius ha dit...

ei penya!! qe no havia dit res abans pero jo tmb m'apuntu al sopar.

ramontxu ha dit...

jo si el munteu tb vindria, pero veient el plan que hi ha, potser seria millor cadascu sopar a casa amb la seva familia i dp quedar.

Ana Mallurkina ha dit...

La clara tb ve !!!

Unknown ha dit...

Ramon, ets un cafre! STFU!!!

ramontxu ha dit...

no tens familia bedo ???

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio