diumenge, 7 de març del 2010

3h.58min.13seg. Lloc: 6682

Ei gent,

Primer de tot vull donar mil gràcies a tots els que heu vingut a veure'm aquest matí. Cada vegada que he passat pels punts on estaveu situats amb pujava la moral com l'espuma. Ha estat una cursa dura, però l'esforç ha valgut la pena, així que l'any que ve molt probablement repetirem experiència.

Vila, m'ha sorprès el teu sprint per la banda per davant de la Pedreta, jajaja. Dídac he estat mirant ambulancies a veure si et veia però al final no hi hagut sort.

Bueno, gràcies per venir!!!!!!



8 comentaris:

Solé ha dit...

Felicitats marçaleeet, no feies akesta cara content quan t'he vist e

elia* ha dit...

FELICITATS MARÇAL!!! a valgut la pena llevar-me a les 8 del mati i rular per Barna!! jeje

un ptó!

Ghalia ha dit...

A noslatres tb ens ha valgut la pena, estem molt orgullosos de tu!!!
Et prometem que l'any que ve preparem el suport amb més infraestrucutra.

VINGA CABANES!!

Solé ha dit...

Jo correré

vilius ha dit...

oju amb el mes xulu!

Unknown ha dit...

L'han que ve a veure si quedes de la meitat cap amunt, que ja està bé, ens fas venir i no guanyes! XD

Melu ha dit...

Felicitats Marçal!

Sento no haver vingut a fer suport però et vaig seguir desde casa per la web als punts de control.

M'equivoco o haguessis pogut fer menys?

Anònim ha dit...

Pister, tens raó, la foto es sobre el km 23 o 24 i tu amb vas veure passar pel km 36 on ja anava força més tocadet i ja no feia aquesta cara de content, jaja!!!

Melu, al ser una distancia nova per a mi, vaig tenir-li al màxim respecte, i si, crec que hagues pogut forçar més la maquina però aquest no era el meu objectiu. El meu objectiu era acabar. L'any que ve si que començaré a fixar-me objectius de temps.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio