dimarts, 16 de març del 2010

Cumple de la Cris aquest dissabte

Per fi he trobat el lloc i us escric perquè necessito que tots els "rezagaos" que encara no han contestat (s'entén perquè jo mai miro els esdeveniments) em donguin una resposta cuanto antes ;). Sóc la Cris la novia de l'Enric

El lloc és el tasca i vins del born --> http://www.tascaivins.es/
Tingueu paciència amb la web perquè de tan "casolana" a vegades et perds. Heu de clicar a sobre les finestretes per descobrir el lloc; és el que posa COMERÇ, finestra dreta a sota, jiji cinc minuts i ho trobeu fijo.

Vale doncs aquest és el plan:
1. Soparet al tasca i vins amb menú de 18,75 euruss. Entren 4 primers i torrades amb botifarra i parrillada i vins i cafès i tal i tal. Si trobeu i mireu els menús és el número 4.

2. Ronda de cubates a un local del born que ja tinc fitxat. Jo us invitaré als 2 primers (ooooohhhh què maaaacaaa la criiiis jiji (curreu-vos-ho amb els regals eh??) jajajajaja
i després... al MAGIC!!

Yupiiiiii

Si hi ha diversitat d'opinions podem pensar-nos-ho, però el Màgic mola i s'hi haurà d'anar relativament dora perquè sino s'omple així que bé, ja veurem.

Lo dicho, necessito saber quants serem perquè tinc confirmació (pel moment) de 40 persones però encara falteu molts així que jo he reservat per 50 però necessitaria saber-ho com a molt tard dimecres.

Adreça:
Marquès de l'Argentera número 13, és just enfront de l'estació de frança (carrer principal cantonada carrer comerç).
Ens trobaríem allà a les 9:30.

Un petonet moooolt mooolt gran per tots i totes i espero veureus al meu cumpleeeeeeee :D que en faig 25!!!!!!!!!!

Una abraçaaaadaaaaaa!!!

Cris

10 comentaris:

Fuli ha dit...

Hola,
Tinc un petit inconvenient ja d'entrada que intentaré resoldre el més aviat possible. El tema de tenir un pare que es diu Josep potser m'obligarà a anar al poble dissabte... en tot cas, et faré saber una resposta el més aviat possible (demà?)...

cRiSss ha dit...

Uaalaaa jajaja enriiiic què fas??? per copiar el missatge del facebook ja hauria pogut escriure alguna cosa jo... :D
Pos eso penya heinecken que dissabte 20 celebro els 25 i crec que és una bona opció perquè aquells que busquen rollo trobin tot de nenes makes borrachillas jiji

No fora broma, faig soparet i festa a un local del born i al magic. L'Elia diu que també és el cumple de la Mar, l'Ana i la jesi estan pendents i crec que l'enric també havia parlat amb alguns de vosaltres.

En tot cas que sapigueu que esteu tots convidats a venir a sopar i que sino podem trobar-nos més tard a fer els cubates o el que sigui.
Fuli tranki que fins divendres puc dir si serem més o menys ;)

elia* ha dit...

um... sentin-ho molt jo no puc, es el cumple de la Mar i ha pagat caixa de quintos al Russa per Dissabte.... avui penja el post.... aixó serà un Cris VS Mar.... XDDDD

Calamar ha dit...

hommeeeeee, tampoc cal fer pikes k podem fer germanó, oi cris??? jo no tinc tanta pasta com per pagar cubates però la caixa de kintos keda pagada al russa...
despres penjo el post...per cert, encara k pagui kintos, també espero k os curreu els regals jajaja un peto familia

vilius ha dit...

ei cris jo no anire pero si vols t'envio un pastis de principiant dels que a tu t'agraden per correu...

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Com m'agrada l'Uri buscant sempre la germanó....

Melu ha dit...

Sergi, és la Mar!

L'uri és Mr. Calamar, lo que evidenment porta a confusions.

Ens veiem a les 8.30 allà eh!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Oh!!!!!!!

Jo que volia pique i que acabessin al fang intercanviant opinions!!!!

Calamar ha dit...

jajajaja, no et preocupis sergi... aixo serà pel teu cumple, t'ho prometooo

cRiSss ha dit...

jajajajajaj pike de keeee???!!! tranki mar no et preocupis, faltaría més dona si a més jo sóc una usurpadora perquè el meu cumple és entre setmana :P podem trobar-nos després o sino diumenge a la calçotada tots amb la resaca jijiji
Vilaaa el pastísset queda pendent que com he mig dit el meu cumple en realitat és dimarts... quan vulguis ens veiem i et dono la meva enhorabona (seguuuuur!!!) com a bon cuiner ;)
Petonetssss i felicitats senyora calamaaaar!!

PD. Elia joo et volia presentar a un coleguilla que t'hagués agradat mooooolt :P

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio