dilluns, 1 de març del 2010

DIUMENGE 7 de Març "MARATÓ DE BCN"

Bones gent,
Com molts de vosaltres ja sabeu aquest proper diumenge dia 7 de Març m'estreno amb la prova reina de les curses de fons, la marató de bcn (42km)

Com sabeu, porto bastant temps entrenant única i exclusivament per preparar aquesta cursa, hi haig de dir que no arribo amb les millors condicions degut a que unes molesties al genoll no m'han deixat entrenar tot el que voldria, però tot i així, soc optimista.

Per tal d'aconseguir el meu objectiu "acabar-la" necessitaré dels vostres ànims durant la cursa, ja que hi haurà moments on passaré autèntics calvaris i ser que un crit de "VAMOS MARÇALET" serà com un xuté de nandrolona que amb donarà forçes per continuar i no llençar la tovallola.

Ser que per molts de vosaltres quant llegiu aquest post pensareu: "el kiku exagera, el kiku flipa....etc", però penseu que darrera d'aquesta cursa hi han moltes hores d'entreno, molts diumenges aixecant-me molt dora i moltes menjades de tarro preguntant-me "Seré capaç d'acabar-la?"

També pensareu, que un simple crit d'ànim no determinarà el destí de la meva cursa, però encara que sembli mentida, el fet de trobar una persona coneguda, en el context on amb trobaré (sufriment i patiment) i que et foti un parell de crits fa pujar la moral i l'energia més del que us podeu pensar a imaginar (inclòs pell de gallina)sinó pregunteu-li el Joan.
Bueno, com veureu en el plànol que adjunto la cursa passa per davant del Russa.

Aviam si us ho curreu i passeu a veure'm.
Rutometre i temps de pas pel Russa i Arc de Triomf:

- C/Rosselló amb Sardenya (Km 16): Aprox. entre 9:47h i 9:58h
- Arc de Triomf (Km 36): Aprox. entre 11:36 i 11:48No he pogut penjar el mapa així que us deixo la pàgina web de la cursa:

http://www.barcelonamarato.es/

Vinga, salut i km!!!

18 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jo si algú s'apunta em comprometo a venir! Però amb la condició que vingui en Badiella i després anem a dinar per fer la despedida de la nostra rateta!!

Ana Mallurkina ha dit...

Si la resaca mhu permet vindré

Unknown ha dit...

Jo de moment no ho tinc clar... pensava de fer un sopar o algu amb convidats de tots els meus ambits. No sé com montar-ho, segons això ho hauria de planejar per divendres així dissabte podem anar a veure al kiku arrastrar-se per l'asfalt urbà. :P

Us mantindré informats.

Salut i sofing!

Bernat ha dit...

Ja tens el plànol del recorregut. Ja saps, si estas cansat, cafè i entrepà al Russa i a continuar corrent.

Anònim ha dit...

fes-ho divendres Bedo!!. I si vols diumenge anem a dinar

Unknown ha dit...

Se m'ha acudit un altre plà per poder assistir a la marató i que tinguis gent als dos enclaus proposats.

Dissabte sortim i li diem al Devender que ens obri a les 8 o 8:30. Aleshores el que puguin que empalmin i vagin a esmorzar al Russa fins que passis, després els seus ànims diran.
Els que durant la nit no es vegin amb cor d'empalmar i tmpok es vulgui lllevar dora que vagin a Arc de Triomf.

Brutal, no?

Ana Mallurkina ha dit...

Siiiiiiii !!! Dissabte surtim !!!

Fuli ha dit...

Marçalet jo t'enviaré ànims des del poble, que aquest cap de setmana no podré quedar-me a bcn!! M sap greu!! Però segur q l'acabes, ni que sigui per les hores dedicades a aquest patiment, ja és teu!!

Jessi ha dit...

Sergi, trukam i kdm, pero jo vull fer ruta per vorel a diferents punts de la cursa, estas disposat?

Vida!! Jo vinc segur!

vilius ha dit...

Cabanes amb tu fins la mort!!!! tu pots campio! jo estare a sardenya rossello haviam si obre el rusa per fer birreta i bocata d'esmorzar brutal! dema li dic...

Anònim ha dit...

Aviam dues cosetes:

- Ser que el Ribé (Hunter) esta mobilitzant la gent del Cricket perque diumenge sorti al carrer com l'any passat. Podeu parlar amb ells a veure que faran

- La Jessi (com a bona parenta) vol estar en diversos punts de la cursa. Per tant, si algú vol mobilitzar-se amb ella us deixo la meva moto per fer-ho. Amb moto et pots moure de lujo per veure la cursa

elia* ha dit...

jo faré uns entrepans de bon dia al russa si obre i et donaré anims des d'alla o don sigui que per algo m'ho vaig apuntar a l'agenda!! XD

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Bengales per rebre’l!!
Aleix en podries portar de Girona? En Talp te les podria proporcionar!!

Anònim ha dit...

jajajajaja!!!!!, seria boníssim!!!
enormeeeeee!!!!!

Això sí, el que vagi per darrere meu pillarà, jajaja!!

FITO ha dit...

Ara ara!!! bengales a les 8 del matí!!!

Ghalia ha dit...

Jessi jo vaig amb tu. Et truco divendres i quedem.

Calamar ha dit...

jo no podré vindre pk diumenge tinc calçotada al poble... pero anims kinkiiiiiiiii si cal t'animo per videollamada

ramontxu ha dit...

Kiko m'ha dit el Campa petit alias "Frankfurt", que t'esperarà al km 20 fent un cocacola a que arrribis, per desprès guanyar-te, diu que així té més emoció.

De totes maneres, sort !

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio