dimecres, 10 de març del 2010

TEMES A TRACTAR

Ei gent,

La resposta a la idea de fer una escapadeta a la muntanya ha estat molt positiva, i haig de dir que m'he endut una grata sorpresa, però crec que ara hem de focalitzar tots els nostres esforços en:

1. Fixar una data i un lloc per fer una bona CALÇOTADA
2. Un cop triat el color de la samarreta de les festes "TARONJA" hauriem de començar a concretar dissenys....etc.

Per tant, m'agradaria utilitzar aquest post per fixar data a la calçotada, es a dir, que la gent indiqui el finde que li vagi millor.

Vinga, parlem..

P.D.: Fuli, amb sembla excel·lent el tema de la web.

19 comentaris:

Melu ha dit...

Kikuuuuuuuuuuuu es diu "em sembla" no "amb sembla" el primer és pronom i el segon preposició ;)

Anònim ha dit...

ok, anotat!

Per mi qualsevol finde de Març va bé per fer la calçotada

Unknown ha dit...

amb castella ho veuras mes clar, me parece / con parece.

PD: i el paintball i el karting per quan?

FITO ha dit...

jajajaja

molt bé badiella:

en castellà ho veuràs més clar

Joan ha dit...

aquest dissabte calçotada

Mr.VetSon ha dit...

PRESIDENT, PRESIDENT, PRESIDENT!

jo m'adapto!

Anònim ha dit...

Si voleu fer-la aquest dissabte per mi perfecte

Ana Mallurkina ha dit...

Aquest dissabte nooo

elia* ha dit...

nooo! akest dissabte nooo que es l'Speed Fest i soc de l'organització!
jo voto pel finde ke ve!

Badiella: no et piris al caribe sense tornarme el sac!!!

Joan ha dit...

DISSABTE CALÇOTADA

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Però a on?????????????

Fuli ha dit...

Badiella els skis!!!

FITO ha dit...

Firmo calçotada dissabte. A on???

Unknown ha dit...

A corbera d llobregat en fan una popular. 12 E

ramontxu ha dit...

a gualba fitó

Bernat ha dit...

jo aquest dissabte no puc

Anònim ha dit...

Calçotada al Russa

Fuli ha dit...

aquest dissabte n'hi ha una al fort pienc a la qual jo hi aniré.

Solé ha dit...

HAVIAM IMBÈCILS, COM ORGANITZEU UNA CALÇOTADA UN FINDE QUE NO ESTIC??

DEFINITIU: CALÇOTADA 20 DE MARÇ

(SI NO S'HA FET AQUEST FINDE...)

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio