dilluns, 8 de març del 2010

MENOS "RISILLAS"...

Mireu a partir del 3:05...



Si voleu veure'l fent el picat:



si ho diu National Geographic serà que no m'ho invento jo...

uns links per si ho voleu veure per escrit:
http://es.wikipedia.org/wiki/Falco_peregrinus
http://www.lareserva.com/home/el_animal_mas_rapido_del_mundo
http://www.fws.gov/endangered/recovery/peregrine/QandA.html

puta panda d'incrèduls ignorants! jajajajaja!


PD: sento Marçal cardarte enlaire la portada del blog, però ahir em van picar!

8 comentaris:

Solé ha dit...

Tenies raó mendiets, si si ho vaig mirar, i en picat entre 230 i 350 km/h pavooo flipas.

A partir d'ara et creuré tot lo k dius ;)

Solé ha dit...

Però els picats els foten per caçar XD

Mr.VetSon ha dit...

jajaja! sisi, al final són per caçar!! però a altres ocells en ple vol! uns màquines els falcons!
no vull saber lo que han de ser les urpes d'un falcó clavades a 300 per hora... pobre ocell!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Jajajajajajajaja!

Així que en Mendi va fer una classe de les seves i la gent no el va creure!!

Quina tela que teniu! A veure si respecteu més! A Palamós tothom té clar que el que diu el Sr. Mendieta va a missa!!

Quina colla de mal educats Oriol! A veure si apranen a respectar a qui s'ho mereix!!!

Mr.Calamar ha dit...

Jajajajaja!!

Osti jo kuan o explicaves pensaba k anaven ràpid xò no pensaba que anessin a 300 x caçar la veritat!!

Putu mendi es cm portar una enciclopedia móvil !!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Em sembla recordar que jo vaig donar-te la raó i et vaig reiterar que era per caçar, mentre tu sostenies una teoria sobre si ho feien per passar-s'ho bé...XD

Mr.VetSon ha dit...

home, em vau posar nerviós badi... jajajaja!

lo que cacen a altres ocells no a animals que corren per terra, lo qual seria una bogeria física!

Unknown ha dit...

aqui tens rao. :)

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio