dimarts, 16 de març del 2010

CALÇOTADA A COLLBATO AQUEST DIUMENGE 21

Ei penya!! he estat parlant amb el Rude de fer una calçotada aquest diumenge 21 a Collbató, al seu poble. de moment som Ghalia i jo i jo portu cotxe per tant puc portar a 3 mes. No ho he dit abans perque no estava del tot parlat pero ara acabu de parlar amb Rude i diu que hos avisi i que si som molts es pot buscar una esplanada gran per fer-ho. M'haurieu d'avisar mes o menys rapid per pillar calçots suficients, es a dir dema o pasat com a molt!! Tambe el tema de si som uns cuants comptar amb els cotxes... Be nose vosaltres direu!

8 comentaris:

Solé ha dit...

Vinc, tinc cotxe si voleu

Fuli ha dit...

La bomba, jo vull anar a veure el Rude!! Malgrat tot, i degut a algunes qüestions, confirmo demà o passat!!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo confirmaré demà, xò si vinc vull anar amb el cotxe del viliiii !!!

Calamar ha dit...

oleeeeeeeeeeeeeeee, per fi una calçotada!!!! en principi si k vindré i tb porto cotxe, per espero k no kedem molt aviat k la resaca serà molt dura akest finde...

gaviota ha dit...

Finalment confirmo la meva assistència!!!

vilius ha dit...

hombre gaviota!! qe grande!

cRiSss ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
elia* ha dit...

jo en principi m'apunto...

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio