dilluns, 15 de març del 2010

PER FI LLIURES!!!!

AQUESTA NIT TOTHOM AL RUSSA PER CELEBRAR-HO!!!

7 comentaris:

Melu ha dit...

Mira que es mala persona

Ana Mallurkina ha dit...

jajajajajajaja

ramontxu ha dit...

jajajajaj
avui tothom a pillar-la.

se va el caimmán, se va ... se va ...

Calamar ha dit...

jajajajajajajajaja k cabrooooons jajajajajjaa

Fuli ha dit...

Escolteu, el Barni m'ha deixat en herència un sac de l'Èlia, una jaqueta del Sergi i, crec, que un jersei o quelcom similar del Bernat. Ho tinc al cotxe.
Potser m'ho quedo..., és només perquè sapigueu que ho tinc jo!!

Mr.VetSon ha dit...

m'encanta en Badiella, sense deixar cap "cabo suelto"... com a bona ratota! no sigui que algú li retregui! jajajajjaa!

ha trobat el seu curro ideal i és lluny d'aquí:

tres hurras pel CONTROLLER!

Anònim ha dit...

Tot i tenir poques virtuts i molts defectes pels seus amics, un servidor el trobarà molt a faltar....Com enyoraré aquelles arrepenjades d'hombro en ple estat etilic de la més gran rateta del barri.

CONTROLLEERRRRRRRR!!!!!

Molta sort en aquesta nova andadura!!!

Per cert, tal i com va fer el Taulé volem que ens vagis informant de com van les coses.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio