dimarts, 9 de març del 2010

ESCAPADETA A LA MUNTANYA

Ei Jaumet,

Tal i com et vaig dir, ara que arriba el bon temps i un servidor deixa la temporada de running per finalitzada, podem anar a fer algun pic. Jo, com tú, som inexperts en aquest tema i hauriem de començar desde baix, es a dir, hauriem de començar a fer les muntanyes mes faciletes i a mesura que anem agafant la forma i la tècnica anar-nos marcant objectius.

En Fitó em va dir que s'apunta i no cal dir que si qualsevol de vosaltres vol venir, benvingut serà. Si algú li agrades venir i pensa que fisicament no aguantarà que s'ho tregui del cap (A la muntanya ES CAMINA I NO ES CORRE!!!). Pel pics on volem anar esta a l'avast de tothom, tampoc ens complicarem la vida.

Comentali a l'Agustí i el Jona que aquests fijo que s'animen.

Si més endavant anem agafant afició podem fer la Gràcia - Montserrat nocturna que es fa el 12 i 13 de Juny.

Vinga!!!

20 comentaris:

Melu ha dit...

Què us sembla aquest mateix diumenge?

Mr.VetSon ha dit...

jo aquest diumenge no crec, però em molaria fer unes caminades d'aquestes per la montanya:
-no sortir (money+healthy)
-contacte amb la natura
-esport

perfecte!

L'únic problema és que m'imagino que s'han de comprar unes botes decents per tals menesters... no?

Unknown ha dit...

Aquest diumenge tindràs una ressaca de la torta que pillarem el dissabte que no faràs ni dos passos...
... aquí ho deixo.

elia* ha dit...

proposo anar un dissabte nit cap a Montserrat, dormir al refugi de Santa Cecilia i de bon dematí fer el Camí de l'Arrel que es facil, per anar fent boca!

akest diumenge no, pero el seguent finde estaria be....

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Si us plau que algu pengi a aquest blog un post per anar de festa que ultimament tot són curses i caminades!!

Ana necessito suport ja!!!

Ana Mallurkina ha dit...

Jo proposso anar a FALLES a Valencia. Tinc unes amigues que fan feina a barres i tenim barra lliure...

Unknown ha dit...

Ara ara!!! Que això se'ns està omplint de hippies pacifistes i amants de la natura!!!



PD: Cubates!!! XD

Anònim ha dit...

Aquest finde ho vec inviable a no ser que vulguis anar a barallar-te amb el 1/2 metre de neu que hi haurà a la muntanya.

No ser tu, però jo no tinc material de muntanya. Jo esperaria a que fes mes bon temps.

Aquest finde Badi sortim on vulguis.

Fuli ha dit...

Aquest cap de setmana les condicions climatològiques faran necessari material, i a més, farem festeta. Així que de cara a la següent setmana si vols podem anar a fer una excursió de dia, ni que sigui al Montseny (que sí que em conec) o algun altre relativament pròxim. Ja anirem parlant, però ja saps que a mi la idea em sembla molt correcte.

Melu ha dit...

Amb el sol que està fent no crec se si hi haurà molta neu a algun dels llocs als que podriem anar.

De totes formes podriem començar amb una caminada, no necessariament pujar enlloc, per anar provant les nostres forces.

Si el problema es que pensaveu sortir el dissabte, pos res, per un altre finde!

Anònim ha dit...

Lo més pròxim decent que tenim és el parc natural de sant llorenç de munt i l'obac. Jo m'apunto tb!
xcert, dijous partit!

Ghalia ha dit...

Compteu amb mi sense cap mena de dubte. Se li pot comentar al Sito que fijo que s'anima i el tio coneix llocs i ens sap bastant. Ja li havia comentat i de fet estem esperant a que fagi bon temps per planejar quelcom.

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ana lo de Falles?

Jo anar a Valencia ho veig aquí al costat!!!!

Unknown ha dit...

Sort que me'n vaig, sino ja em veia un diumenge llevant-me dora per anar a caminar, on s'és vist!


PD: Podriem fer un Paintball... XD

Ana Mallurkina ha dit...

Ara Sergiii ! Lo de Falles és anar-hi o bé dia 18 o dia 19... T truco més tard i te comento. Jo firmo una paella i una bona festota !!!

elia* ha dit...

jo m'apuntaria a falles si no fos pq TREBALLO TB DISABTES EN UNA PUTA BASURA DE BOTIGA DE COSES DE MUNTANYA I HIPPIS DE MERDAAAAAAAAAAAAAAAAAA! si voleu material ja sabeu XDDDD

Calamar ha dit...

jo tinc un llibret de rutes per muntanya de la provincia de barcelona, esta prou be i son llocs ben propers, pero casi k ho deixaria per abril pk el finde del 19 de març és el meu aniversari i os vull a topeeeeeeeeeeeeee

FITO ha dit...

Jo el que faria és una maleïda CALÇOTADA !!!!

vilius ha dit...

ueeeee!! qe grande!! muntanya i paisatges bonics! ara ara compteu amb mi a tope
EL HIPPY

Unknown ha dit...

El hippy i el Castigador són personatges incompatibles.

Dues opcions:

1.- Definir-te.
2.- Psiquiatra per transtorn de bipolaritat.

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio