dijous, 25 de març del 2010

Per fiiii!! Ja tinc el putu carnet!!!!


10 comentaris:

vilius ha dit...

felicitaaaats uri!!! m'alegro un huevo!

Anònim ha dit...

Enhorabona nen!! Benvingut al club dels que se'l treuen tard!!!

Melu ha dit...

Felicitats Carlos Sainz!

Unknown ha dit...

Que ràpid, no?

elia* ha dit...

Molt be Uri!!!
ara ja nomes dec quedar jo... XD

Anònim ha dit...

Felicitats uri!!!! També benvingut al club dels que se'l treuen tard i no tenen cotxe.

Jo dimarts m'examino de la teoria de l'A2.

Fuli ha dit...

GRANDE CALAMAR!!!! OJO PELIGRUUUU

Mr.Calamar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mr.Calamar ha dit...

Gràcies a tots!!!

PD: Sort a l´exàmen Kiku!!!

Mr.VetSon ha dit...

de cop, sento un poderós sentiment de solitut... jaja! felicitats Uri!!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio