dilluns, 1 de març del 2010

Link sopar de despedida divendres.

16 comentaris:

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Joder divendres em va com el cul!

Jo voto per dissabte, empalmem i anem a veure el matat del perico den Quico!!

Fuli ha dit...

Sergi, passejant per l'espai digital he trobat això!! Ens han fotut el domini!!!

elia* ha dit...

si siusplau, dissabte que sino m'haig de pirar als cafes....
voto per dissabte!

Unknown ha dit...

Bueno, pero que dissabte tornarem a sortir, no patiu per això, només serà un soparet tranquilet.

I Dídac, no ho sé, però és possible... jejeje

Bernat ha dit...

Puto facebook, copia el que hagis posat aquí cabró!

Pessigollaire nº 44 ha dit...

Ja! Però el nostre domini ha de ser collapessigolla2009! Hauríem de quedar un dia per mirar el tema perquè poguessis treballar-hi!

.CAT!! obviament...

cRiSss ha dit...

Em sap greu badi però aquest cap de setmana marxo a eskiar amb les amigues així que no podré venir... marxes diumenge o podré dir-te adeu???

FITO ha dit...

Badiella saps comptar???... pos divendres no comptis amb mi...

ramontxu ha dit...

si has après a comptar, tampok komptis amb mi que estaré a menorca.


viva honduras ! perdona, viva republica dominicana !

Calamar ha dit...

jo divendres no puc, tinc un sopar de feina... jo havia sentit rumors de calçotada diumenge???

Unknown ha dit...

Uri, des de quan treballes??? :D

Noticies fresques, si tot va segons el previs em piro dimecres vinent...

em tremolen les camees!! jejeje

Solé ha dit...

Badi saps comptar??
Pues no comptis amb mi...
jajajjajajajajajajajajaja molt gran andreuet, jejejejeje

PD: Viiiiiinnnnnccccccc

elia* ha dit...

no m'ha acabat de quedar clar... al final el sopar es divendres o dissabte? i la calçotada de diumenge que???

Unknown ha dit...

Sopar divendres.

Dissabte tb se surt, però cadascú sopa on vulgui.

Calçotada en tens una organitzada davant la Sagrada Familia el dissabte al migdia.

Tot rodat :D!

Mr.VetSon ha dit...

AARRGGGHHHHHH!





vinc.

Ana Mallurkina ha dit...

Eliaaa ! Dissabte surtiiiim !!! Jo a la calçotada no vindré que en tinc una de cusins a Sant Sadurní

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio