dimarts, 9 de març del 2010

Mudança digital

Hola família,


Degut a que estem plenament immersos en l'era digital, i evidentment gràcies al meu recent friquisme cap a aquest sector, us faig saber de que ja disposo del domini www.penyaheineken.com
De moment no hi penso treballar, però quan acabi la universitat que és d'aquí a un parell de setmanes començaré a crear una nova web que, entre d'altre coses, ens permetrà una major flexibilitat i recursos. Pels arcaics (aka, de ment tancada), no patiu, que intentaré que el sistema de creació de continguts sigui el més semblant a l'actual.

7 comentaris:

elia* ha dit...

FULI, PARLO EN NOM DE TOTS: T'ESTIMEM!!! jajaja

Unknown ha dit...

uiuiui... sin mariconadas!!!

Que amb la colla de hippies amants de la natura que ens surten com a bolets ultimament per aqui ja en tenim prou!!! XD

PD: Fuli dijous abans del fumbol a vere si passo a buscar els skis.

Fuli ha dit...

A veure, passa o els tiro al container!!! :)
jo el dijous he quedat amb el Melu bastant abans al Russa, així que passa demà. Pilles el cotxe, em truques i passes. Tan fàcil com aixó. Que no treballes en tot el dia, VAGO!!!!

vilius ha dit...

visca la muntanya! Badi pirat al Caribe!

Unknown ha dit...

A veure Fuli, fins les 7 de la tarda demà no tinc cotxe i he quedat amb uns de la uni per anar a fer birres, millor dijous. Ja en parlem de com fer-ho.

Relax.

Melu ha dit...

Primer de tot agrair al Bernat la seva feina durant aquests anys.

Segon de tot, la nova pàgina web ha de tenir una llarga llista d'especificacions tècniques que la posin al capdavant dels estàndards d'internet. Particularment LA DE LES TETES

Mr.VetSon ha dit...

secundo en Melu: sense LA DE LES TETES jo no em moc enlloc!

 
blog template by suckmylolly.com : header image by Vlad Studio